TimFit

Vond u TimFit een eenvoudig te volgen dieet?
Bent u tevreden over de afslankresultaten?
Zou u TimFit ook een ander aanraden?
Was TimFit goed vol te houden?
Wat vond u van de smaak van de TimFit SX-5 maaltijdshakes?

Ben super blij mee

Debby de Graeve

Werkt super is lekker en geen hongergevoel!

Natens Grietje

Ben nog niks afgevallen,

Reactie TimFit:

Hallo Grietje,
Wat jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent over de afslankresultaten.
Hallo Grietje,
Wat jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent over de afslankresultaten.
Heb je wel contact met één van onze coaches opgenomen? Zij zouden er vrij snel achter kunnen komen waarom je niet afvalt, en hadden je daarop advies kunnen geven.
Overigens hebben we na je review zowel via een persoonlijk bericht en telefonisch geprobeerd in contact met je te komen om te vragen of we nog wat voor je konden doen, maar hebben daar helaas geen reactie op ontvangen / we konden je niet bereiken.
Gratis coaching in combinatie met kwalitatief hoogwaardige producten maakt TimFit uniek! Voor vragen of een vrijblijvend advies, kun je ons altijd een persoonlijk berichtje sturen via chat of mail.
We helpen je alsnog graag om jouw afslankdoel te bereiken.
Vriendelijke groet,

Suzanne

Zeer snelle levering

Natasja

Ik vind de shakes en repen heerlijk

Reactie TimFit:

We zijn blij dat je de shakes en repen heerlijk vindt, maar wat jammer om te vernemen dat je minder tevreden bent over de afslankresultaten.
Heb je wel contact met één van onze coaches...
We helpen je alsnog graag om jouw afslankdoel te bereiken.
Vriendelijke groet,

P.van Kleef

Werkt snel en effectief, geen hongergevoel en de smaak is prima tov andere afslankproducten, super blij met het resultaat.

Bianca

Zeer goed vol te houden

K

Super lekker en werkt goed.