Wat vond je van de smaak van de TimFit SX-5 ?
Vond je TimFit-SX5 eenvoudig te volgen ?
Ben je tevreden over het Afslankresultaat van TimFit-SX5 ?
8.2/10
Is je TimFit.com bestelling snel geleverd door PostNL ?
9.8/10

Riet Luiken

Het helpt echt. 5 kilo afgevallen en ga nu door voor de overige kilo's.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Wat geweldig om te horen dat onze producten hebben geholpen bij het behalen van jouw afvaldoelen! We zijn trots op jouw succes en moedigen je aan om door te blijven gaan. We zijn er om je te... Wat geweldig om te horen dat onze producten hebben geholpen bij het behalen van jouw afvaldoelen! We zijn trots op jouw succes en moedigen je aan om door te blijven gaan. We zijn er om je te ondersteunen op jouw reis naar een gezondere levensstijl. Veel succes met het bereiken van de rest van jouw doelstellingen!

Bianca

Super tevreden met het resultaat tot nu toe. Eerder heb ik producten van de drogist en een ander bekend merk genomen. Hiervan kreeg ik buikkramp en voelde mij niet goed. In timfit producten zitten... Super tevreden met het resultaat tot nu toe. Eerder heb ik producten van de drogist en een ander bekend merk genomen. Hiervan kreeg ik buikkramp en voelde mij niet goed. In timfit producten zitten veel meer en betere ingredienten. Vezels zorgen voor een goede stoelgang en veel minder honger tussendoor. Vitamines zorgen ervoor dat ik super veel energie heb om mijn job in alkmaar te doen en de eiwitten zijn van betere kwaliteit dan andere producten. Lees en vergelijk goed de etiketten en je ziet zelf het verschil. Voor kwaliteit betaal je ietsje meer, maar je voelt je beter en het resultaat is blijvend dankzij de coaching die ik gratis krijg tijdens mijn wekelijkse contactmomentje met marjan. Ik ben fan!

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Bedankt voor uw enthousiaste review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met het resultaat van onze TimFit producten. Onze focus ligt altijd op het leveren van hoogwaardige ingrediënten en het... Bedankt voor uw enthousiaste review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met het resultaat van onze TimFit producten. Onze focus ligt altijd op het leveren van hoogwaardige ingrediënten en het bieden van uitstekende kwaliteit. Het is geweldig om te horen dat de vezels hebben bijgedragen aan een betere stoelgang en minder hongergevoelens tussendoor. We begrijpen het belang van voldoende energie, vooral tijdens het uitvoeren van uw werk.
We zijn blij dat onze coaching, met Marjan, een positieve impact heeft gehad op uw resultaten en uw algehele welzijn. Het is altijd ons doel om onze klanten te ondersteunen bij het behalen van blijvende resultaten. We waarderen uw opmerking over het vergelijken van etiketten, omdat we geloven dat transparantie essentieel is bij het maken van de juiste keuzes voor uw gezondheid.

Trudy

Om 22.00 besteld en de volgende dag voor 12.00 in huis. Goed verpakt en duidelijke documentatie. Ik ben nu een week bezig en ondanks de kerstdagen ben ik best veel afgevallen. Ik ga nog 3 weken door... Om 22.00 besteld en de volgende dag voor 12.00 in huis. Goed verpakt en duidelijke documentatie. Ik ben nu een week bezig en ondanks de kerstdagen ben ik best veel afgevallen. Ik ga nog 3 weken door en maak dan de balans op.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. We zijn blij te horen dat uw bestelling snel en goed verpakt bij u is aangekomen, en dat de documentatie duidelijk is. Het is geweldig om te horen dat... Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. We zijn blij te horen dat uw bestelling snel en goed verpakt bij u is aangekomen, en dat de documentatie duidelijk is. Het is geweldig om te horen dat u al resultaten ziet in uw gewichtsverlies, zelfs tijdens de kerstdagen. We moedigen u aan om door te gaan en wensen u veel succes voor de komende 3 weken. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft of als we u ergens mee kunnen helpen.

Sabrina

Eerst een proefpakket, daarna een maandpakket. Totaal bijna 10 kilo afgevallen. Leuk gratis receptenboek bij mijn pakket gekregen.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons proefpakket en maandpakket. We zijn verheugd te horen dat u bijna 10 kilo bent afgevallen. Dat is fantastisch nieuws! Als u nog vragen heeft,... Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons proefpakket en maandpakket. We zijn verheugd te horen dat u bijna 10 kilo bent afgevallen. Dat is fantastisch nieuws! Als u nog vragen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen met onze Afslankcoaches. Ze staan voor u klaar!

Gitta

Voorheen gebruikte ik producten die ik bij de drogist kocht. Sinds een tijdje timfit. Het verschil is aanzienlijk. Geen honger, betere smaak, voel mij fitter. De ingredienten staan op de site (en... Voorheen gebruikte ik producten die ik bij de drogist kocht. Sinds een tijdje timfit. Het verschil is aanzienlijk. Geen honger, betere smaak, voel mij fitter. De ingredienten staan op de site (en het pakket). Ook de recepten, coaching, supplementen zijn uittebreider van bij andere merken.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Bedankt voor je positieve review en fijn om te horen dat je tevreden bent met de producten en ervaring met Timfit! We streven er altijd naar om onze klanten de beste kwaliteit en service te... Bedankt voor je positieve review en fijn om te horen dat je tevreden bent met de producten en ervaring met Timfit! We streven er altijd naar om onze klanten de beste kwaliteit en service te bieden.
Het is geweldig om te horen dat je geen hongergevoel hebt, geniet van de smaak en je zelfs fitter voelt sinds je bent overgestapt naar Timfit. Onze producten zijn zorgvuldig samengesteld en we hebben veel aandacht besteed aan het ontwikkelen van een breed scala aan smakelijke en voedzame opties.
We waarderen het ook dat je de nadruk legt op de transparantie van onze ingrediënten. Bij Timfit geloven we in openheid en hebben we er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat al onze klanten gemakkelijk toegang hebben tot gedetailleerde informatie over onze producten.
Daarnaast streven we er ook naar om de meest volledige ervaring te bieden aan onze klanten. Onze recepten, coaching en supplementen zijn zorgvuldig samengesteld om je te helpen bij het bereiken van je gezondheids- en welzijnsdoelen. We zijn blij dat je dit op prijs stelt en dat het een toegevoegde waarde biedt ten opzichte van andere merken.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback. We zijn blij dat we een positieve bijdrage hebben kunnen leveren aan jouw gezondheid en welzijn. Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar.

Ingrid Shuman

Ik gebruik TimFit samen met mijn zus. Zij is inmiddels 14 kilo afgevallen en ik bijna 8. Het is eenvoudig te gebruiken, ik voel mij erg goed ten opzichte van andere producten die ik heb gebruikt.... Ik gebruik TimFit samen met mijn zus. Zij is inmiddels 14 kilo afgevallen en ik bijna 8. Het is eenvoudig te gebruiken, ik voel mij erg goed ten opzichte van andere producten die ik heb gebruikt. Het voelt niet als een dieet. De recepten zijn geweldig en als je vragen hebt kun je deze eenvoudig stellen via Whatsapp. Er is duidelijk nagedacht over alles bij dit bedrijf.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Wat geweldig om te horen dat TimFit zo'n positieve invloed heeft gehad op jou en je zus! Het is altijd fijn om een product te vinden dat eenvoudig te gebruiken is en daarnaast ook nog effectief is... Wat geweldig om te horen dat TimFit zo'n positieve invloed heeft gehad op jou en je zus! Het is altijd fijn om een product te vinden dat eenvoudig te gebruiken is en daarnaast ook nog effectief is in het verliezen van gewicht. Het is ook mooi om te horen dat het niet aanvoelde als een dieet. We vinden het ook fijn om te weten dat je het fijn vind om contact te houden met onze voedingscoaches via de whatsapp. Wij vinden deze service erg belangrijk. Dank je wel voor je mooie review!

José

Wat een geweldig afslankprodukt is timfit! In 6 weken tijd bijna 8 kg kwijt. Ik raad iedereen timfit aan, het is makkelijk te volgen en de shakes zijn heerlijk!

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Timfit en het aanraden van het product aan anderen. Het is altijd mooi om te zien dat mensen slagen in hun afslankdoelen en hun positieve... Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Timfit en het aanraden van het product aan anderen. Het is altijd mooi om te zien dat mensen slagen in hun afslankdoelen en hun positieve ervaringen willen delen. Heel veel succces en mocht je vragen hebben stuur dan gerust een bericht naar onze afslankcoaches. Ze helpen je graag!

Anna Asciutto

Bij vragen krijg je zo snel mogelijk antwoord en bestelling is de volgende dag binnen.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met TimFit! Wij vinden het erg fijn om te horen dat je de snelle levering en reactie tijd als zeer positief ervaart. Daar doen wij het voor!

Erik Vlaardingen

Dankzij timfit en linda is het gelukt. Tijdens de lockdown gebruikt en nog steeds op mijn streefgewicht

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Gefeliciteerd Erik, allereerst met het bereiken en behouden van je streefgewicht. Ten tweede met het je gratis TimFit GrandFit Compleetpakket! Je hebt de 1000e review voor TimFit SX-5 geschreven. Je... Gefeliciteerd Erik, allereerst met het bereiken en behouden van je streefgewicht. Ten tweede met het je gratis TimFit GrandFit Compleetpakket! Je hebt de 1000e review voor TimFit SX-5 geschreven. Je hoeft zelf niet meer af te vallen maar kan ongetwijfeld iemand anders gelukkig maken met het pakket. Afvallen met TimFit SX-5 doe je samen! Trots op je!

Roelof

Beste shake ever, vegelijk de ingrediënten maar eens met anderen.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel Roelof, en je hebt helemaal gelijk. Vergeet alle andere shakes en ga voor kwaliteit!