Pieter

Tevreden, alleen ik mis de functionaliteit om als beheerder tijdregistratie makkelijk voor meerdere mensen toe te voegen. Bijv. als ik dezelfde afspraak met meerdere collega's heb, is het fijn dat... Tevreden, alleen ik mis de functionaliteit om als beheerder tijdregistratie makkelijk voor meerdere mensen toe te voegen. Bijv. als ik dezelfde afspraak met meerdere collega's heb, is het fijn dat de tijdregistratie en omschrijving identiek is.

buitenprachtbv

Het is een fijn bedrijf, dat je veel helpt.

Judith / Judith Murk

De app werkt super. Ik mis geen functionaliteit en werk daardoor prettig met de app. Ik gebruik vanaf telefoon de app om mijn urenregistratie per project bij te houden. Dan de desktopversie om... De app werkt super. Ik mis geen functionaliteit en werk daardoor prettig met de app. Ik gebruik vanaf telefoon de app om mijn urenregistratie per project bij te houden. Dan de desktopversie om maandrapporten te maken voor urengoedkeuring op te halen. En tot slot met een koppeling kan ik eenvoudig mijn uren doorsturen aan mijn boekhoudpakket om de financiële admin te doen. Afhankelijk van wat je wilt, zou je ook heel ver komen met dit pakket aan factuur opstellen zonder boekhoudpakket. Ik wilde graag meer en dan is de automatische koppeling erg fijn in gebruik.

Victor de la Vieter

Nou, ik ben erg enthousiast. Ik draai al een tijdje mee en ken wel een stuk of 5 systemen, van Afas tot slechte Salesforce-implementaties maar TC is heerlijk intuitief en heeft iets prettig... Nou, ik ben erg enthousiast. Ik draai al een tijdje mee en ken wel een stuk of 5 systemen, van Afas tot slechte Salesforce-implementaties maar TC is heerlijk intuitief en heeft iets prettig praktisch over zich.

Factory Zero

Nette strakke app zonder poespas. Werkt zoals het moet

Arjan van rijn

Goede software

Charlotte

Gebruiksvriendelijk, overzichtelijk, goede filteropties en snel/goed inzicht van de gemaakte uren.

InfraHealth

Prima tool om te gebruiken, goede ondersteuning.

Michael Van Ryckeghem

Een heel gebruiksvriendelijk en gestructureerd programma. Volledig in de cloud, dus altijd en overal beschikbaar. Alles wat je nodig hebt zonder overdaad.