Octa Advies

Een duidelijk, overzichtelijk programma. over het bedrijf kan ik weinig benoemen. maak enkel gebruik van de applicatie TimeChimp.

Ardura bv ontwerp en bouwbegeleiding

Heel goede service en fijne app. mobiel invoeren van uren op de iphone is wel wat omslachtig maar als je t met aandacht doen en steeds de invoer checkt gaat t prima!

N. Hartvelt / NPSP B.V.

Timechimp is een gebruiksvriendelijk en helder systeem, waar wij naar tevredenheid onze uren en vakantiedagen in bijhouden. We hebben goed inzicht in onze projecten. De helpdesk van Timechimp is... Timechimp is een gebruiksvriendelijk en helder systeem, waar wij naar tevredenheid onze uren en vakantiedagen in bijhouden. We hebben goed inzicht in onze projecten. De helpdesk van Timechimp is vriendelijk, kundig en altijd bereid verder te zoeken naar een antwoord of informatie.

Product League

Goed, programma doet wat het moet doen en is gemakkelijk in gebruik.

Shopbox

Goed nu kan ik zien hoeveel uren ik gewerkt heb en ik ben zeer tevreden

ajos

Maakt mooie software

Retail Production Services

Zal goed kunnen werken, maar nu teveel bugs en onhandigheden nmm. velden die worden leeggemaakt wanneer je naar een volgend veld gaat of opslaat. teveel losse orders, geen mogelijkheid tot clusteren... Zal goed kunnen werken, maar nu teveel bugs en onhandigheden nmm. velden die worden leeggemaakt wanneer je naar een volgend veld gaat of opslaat. teveel losse orders, geen mogelijkheid tot clusteren met suborders. ingevulde uren worden niet alfabetisch weergegeven. orders veranderen van nummer na opslaan, niet te wijzigen, alleen mogelijkheid tot verwijderen. mogelijkheid om middels een matrix uren in te vullen zou handig zijn voor mensen die regelmatig aan dezelfde orders werken

Traffic controllers zuid

Ben zeer te vrede nog geen enkele keer een storing of dergelijke, makkelijk in gebruik en zeer uitgebreide mogelijkheden.

De Wolven BV, Leonne van de Ven

Ben tot nu toe erg tevreden. Helder en overzichtelijk systeem. Goed en snelle feedback bij stellen van vragen. En met humor, dat vind ik persoonlijk prettig :-)

van Peer Company B.V.

Snelle service, goede product ontwikkeling