Romy

Website werkt prima

John Otters

Tijdschrijven is saai. Leuker kunnen ze het niet maken. Wel makkelijker. Een pauzeknop zou fijn zijn, en een lichtere app. Vreet soms 25% van de CPU.

Willemooms.nl Support

Overzichtelijk en eenvoudig te gebruiken

Prima oplossing voor het schrijven van uren.

Michael Goossens / Eurofins

Werkt altijd en zoals het moet.

TimeChimp

Reactie TimeChimp:

Hoi,
Hoi,
Bedankt voor je review. Wel jammer dat we slechts een 6 krijgen. Zou je ons kunnen vertellen waarom we niet hoger dan een 6 scoren? Wellicht kunnen we je ergens mee helpen om te zorgen dat je ervaring met TimeChimp beter wordt. Je kunt contact opnemen met ons via de chat of support@timechimp.com. We horen graag van je.
Brendan
TimeChimp

Eenvoudig om mee te werken, en snel toepasbaar

Erwin Bouwman

Zeer goed en makkelijk bruikbaar

TimeChimp geeft me de mogelijkheid om inzage te krijgen in mijn effectieve (facturabele) uren en hierdoor de mogelijkheid biedt mijn business haalbaar op te schalen. Daarnaast ben ik als creatief... TimeChimp geeft me de mogelijkheid om inzage te krijgen in mijn effectieve (facturabele) uren en hierdoor de mogelijkheid biedt mijn business haalbaar op te schalen. Daarnaast ben ik als creatief professional erg blij met de grafisch lekkere interface en de correspondentie.