Erwin Bouwman

Zeer goed en makkelijk bruikbaar

TimeChimp geeft me de mogelijkheid om inzage te krijgen in mijn effectieve (facturabele) uren en hierdoor de mogelijkheid biedt mijn business haalbaar op te schalen. Daarnaast ben ik als creatief... TimeChimp geeft me de mogelijkheid om inzage te krijgen in mijn effectieve (facturabele) uren en hierdoor de mogelijkheid biedt mijn business haalbaar op te schalen. Daarnaast ben ik als creatief professional erg blij met de grafisch lekkere interface en de correspondentie.

melior

Werkt goed, maar traag!

Reactie TimeChimp:

Hoi,
Hoi,
Bedankt voor je review. Wel jammer dat we slechts een 5 krijgen. Je geeft aan dat het systeem traag werkt, die problemen ondervinden we zelf niet. En horen we ook niet van andere klanten. Kun je aangeven wanneer de tool traag reageert? Misschien kunnen we het probleem voor jou dan oplossen. Sowieso raad ik aan regelmatig de cookies/cache van je browser te legen, dat zorgt voor betere prestaties. Je kunt contact opnemen met ons via de chat of support@timechimp.com. We horen graag van je.
Brendan
TimeChimp

Design Studio Bananagun

Heldere communicatie, het bedrijf geeft ook gevoel van steeds in ontwikkeling zijn en het product verbeteren.
Het product is zeer gebruiksvriendelijk, je merkt dat het gemaakt is door goed naar praktisch gebruik te kijken. Zit slim in elkaar.

Goed, overzichtelijk

Goed! Ik word steeds goed geïnformeerd en het product werkt perfect voor mij

Retailkantoor

Goede service, makkelijk te implementeren programma, gebruikersvriendelijk. Goede overzichten van data voor management.

Goede ervaring. Fijne/snelle klantenservice

Overzichtelijk, makkelijk in gebruik, en snel