Shopbox

Goed nu kan ik zien hoeveel uren ik gewerkt heb en ik ben zeer tevreden

ajos

Maakt mooie software

Retail Production Services

Zal goed kunnen werken, maar nu teveel bugs en onhandigheden nmm. velden die worden leeggemaakt wanneer je naar een volgend veld gaat of opslaat. teveel losse orders, geen mogelijkheid tot clusteren... Zal goed kunnen werken, maar nu teveel bugs en onhandigheden nmm. velden die worden leeggemaakt wanneer je naar een volgend veld gaat of opslaat. teveel losse orders, geen mogelijkheid tot clusteren met suborders. ingevulde uren worden niet alfabetisch weergegeven. orders veranderen van nummer na opslaan, niet te wijzigen, alleen mogelijkheid tot verwijderen. mogelijkheid om middels een matrix uren in te vullen zou handig zijn voor mensen die regelmatig aan dezelfde orders werken

Traffic controllers zuid

Ben zeer te vrede nog geen enkele keer een storing of dergelijke, makkelijk in gebruik en zeer uitgebreide mogelijkheden.

De Wolven BV, Leonne van de Ven

Ben tot nu toe erg tevreden. Helder en overzichtelijk systeem. Goed en snelle feedback bij stellen van vragen. En met humor, dat vind ik persoonlijk prettig :-)

van Peer Company B.V.

Snelle service, goede product ontwikkeling

Pieter

Tevreden, alleen ik mis de functionaliteit om als beheerder tijdregistratie makkelijk voor meerdere mensen toe te voegen. Bijv. als ik dezelfde afspraak met meerdere collega's heb, is het fijn dat... Tevreden, alleen ik mis de functionaliteit om als beheerder tijdregistratie makkelijk voor meerdere mensen toe te voegen. Bijv. als ik dezelfde afspraak met meerdere collega's heb, is het fijn dat de tijdregistratie en omschrijving identiek is.

buitenprachtbv

Het is een fijn bedrijf, dat je veel helpt.

Judith / Judith Murk

De app werkt super. Ik mis geen functionaliteit en werk daardoor prettig met de app. Ik gebruik vanaf telefoon de app om mijn urenregistratie per project bij te houden. Dan de desktopversie om... De app werkt super. Ik mis geen functionaliteit en werk daardoor prettig met de app. Ik gebruik vanaf telefoon de app om mijn urenregistratie per project bij te houden. Dan de desktopversie om maandrapporten te maken voor urengoedkeuring op te halen. En tot slot met een koppeling kan ik eenvoudig mijn uren doorsturen aan mijn boekhoudpakket om de financiële admin te doen. Afhankelijk van wat je wilt, zou je ook heel ver komen met dit pakket aan factuur opstellen zonder boekhoudpakket. Ik wilde graag meer en dan is de automatische koppeling erg fijn in gebruik.

Victor de la Vieter

Nou, ik ben erg enthousiast. Ik draai al een tijdje mee en ken wel een stuk of 5 systemen, van Afas tot slechte Salesforce-implementaties maar TC is heerlijk intuitief en heeft iets prettig... Nou, ik ben erg enthousiast. Ik draai al een tijdje mee en ken wel een stuk of 5 systemen, van Afas tot slechte Salesforce-implementaties maar TC is heerlijk intuitief en heeft iets prettig praktisch over zich.