Autosociaal

Helemaal prima

Planet X FX b.v.

Prettig in de omgang.

VA byInge

Ik ben zeer tevreden over het gebruik en het gemak van de tool. Het is zeer gebruiksvriendelijk en ook gemakkelijk om binnen handomdraai een overzicht uit te draaien, zowel op maand- of weekbasis... Ik ben zeer tevreden over het gebruik en het gemak van de tool. Het is zeer gebruiksvriendelijk en ook gemakkelijk om binnen handomdraai een overzicht uit te draaien, zowel op maand- of weekbasis maar ook basis van bepaalde projecten of diensten.
Bedrijf denkt ook met je mee, omdat ik nog geen btw-nummer had kon ik mij allereerst niet aanmelden voor een abonnement, dit hebben ze voor mij aangepast. Echt top!

Vlinc

Fijn en makkelijk systeem om mee te werken

JW Horevoorts

Positieve ervaring, maar er zijn nog verbeterpunten

Reactie TimeChimp:

Hoi,
Bedankt voor je review. Eventuele verbeterpunten die je hebt horen we altijd graag. Deze kun je mailen naar support@timechimp.com of indienen via onze eigen feedbackportaal: https://app.timechimp.com/#/feedback.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Gr.
Brendan

Arianne van Heesch

Goede ervaring, reageren snel op vragen per mail en zijn goed te bereiken. Duidelijke uitleg over systeem gehad en goed geholpen bij de inrichting.

MKB Montage B.V.

Prima tool voor op d zaak of onderweg om inzicht te geven in uren en kosten per project

Marcel Fangmann

Slecht. Bespaart geen tijd en geen kosten. Verplaats alleen de tijd en de kosten naar iemand anders

Reactie TimeChimp:

Hoi,
Bedankt voor je review. Erg jammer natuurlijk dat we slechts een 2 uit 10 scoren... We willen natuurlijk graag dat ook jij fijn met TimeChimp kan werken en wel tijd en kosten bespaart. Zou je contact op willen nemen met ons via de chat of support@timechimp.com? Wellicht kunnen we je ergens mee helpen om te zorgen dat je ervaring met TimeChimp beter wordt. Soms zijn er bepaalde handigheidjes of functionaliteiten waar je misschien nog niet van af weet die een enorm verschil kunnen maken namelijk.
We horen graag van je in ieder geval!
Brendan
TimeChimp

Foqus Advies

Werkt snel en overzichtelijk. Veel extra opties die je zelf kunt toevoegen zoals ritten. Ideaal systeem!