Arno Bennenbroek/Strategy for Taxpaying B.V.

Mijn ervaringen met TimeChimp zijn erg goed. Het programma kent erg veel mogelijkheden en leent zich zeer goed om snel, duidelijk en overzichtelijk tijd te schrijven en te factureren. Het toevoegen... Mijn ervaringen met TimeChimp zijn erg goed. Het programma kent erg veel mogelijkheden en leent zich zeer goed om snel, duidelijk en overzichtelijk tijd te schrijven en te factureren. Het toevoegen van een betaal link zou het product nog verder vervolmaken en zou mijn waardering op vijf sterren brengen.

Senz Interim

Gebruiksvriendelijk

jabir

Af en toe besteld en altijd topkwaliteit

Erkelens der Kinderen vof

Timechimp is prima. Snel, eenvoudig, overzichtelijk en multi-inzetbaar.... ben er dik tevreden over

Francois van Beek

Eenvoudig in gebruik. Dit geeft zoveel rust in onze administratie

Apolix B.V.

TimeChimp is een enorm gebruiksvriendelijk en duidelijk programma, wat binnen de tijd registratie industrie lastig te vinden is. Ook de klantenservice blijkt erg vriendelijk en behulpzaam.

De combinatie met de applicatie zorgt ervoor dat werknemers op een heel gemakkelijke manier hun tijd kunnen bijhouden, wat veel tijd scheelt bij het opschrijven van de uren aan het eind van een werkweek. Met het duidelijke prijs model, weet je precies wat je krijgt voor welke prijs voordat je start.

Pacemakers

Goede ervaring. Geeft een gevoel van ondersteuning. Je staat er niet alleen voor.

Tijn Branderhorst

Top! Werkt fijn en overzichtelijk!

Emmen+Vos Belastingen en Administraties

Alle contacten verlopen goed. Ik ben geen fan van een chat/ticketsysteem maar weinig vertraging

Vibe Construct

Goede service