Sdcs

Makkelijk in gebruik!

FDE administratiekantoor

Ik gebruik Time Chimp nu 2 maand. Het registreren van uren en kosten is een fluitje van een cent en er zijn mooie overzichten van te genereren. Het factureren gaat nog niet helemaal naar mijn zin.... Ik gebruik Time Chimp nu 2 maand. Het registreren van uren en kosten is een fluitje van een cent en er zijn mooie overzichten van te genereren. Het factureren gaat nog niet helemaal naar mijn zin. Daar moet ik nog mee aan de slag.

Reactie TimeChimp:

Bedankt voor je review! Je kunt altijd onze Kennisbank (https://help.timechimp.com/nl/) checken wanneer je ergens niet uitkomt of even contact opnemen met onze support via de chat button rechts... Bedankt voor je review! Je kunt altijd onze Kennisbank (https://help.timechimp.com/nl/) checken wanneer je ergens niet uitkomt of even contact opnemen met onze support via de chat button rechts onderin je TimeChimp omgeving.
Gr.
Brendan

T. De Graaf

Prima klantenservice, wel aan de prijs.

Infield ICT

Helemaal goed, super klantvriendelijk.
Helemaal goed, super klantvriendelijk.
De software doet precies wat het moet doen, de klantgerichtheid van zowel support als de ondersteuning (financiële zaken) is geweldig. Kan het iedereen aanbevelen, zowel op inhoud als de fijne samenwerking.

Wijzijndeit

Top, eenvoudig in gebruik. Wel voorien met aardig wat opties.

Emply

Prima voor eenvoudige urenregistratie. Het is wel even puzzelen wat de beste inrichting is.

L Wever

De persoonlijke contacten (de korte lijntjes) zijn erg prettig. Hierdoor hadden wij onze vragen sneller beantwoord en heeft dit ervoor gezorgd dat wij onze aandacht niet verloren.

Naar...

Naar onze mening iets wat TimeChimp onderscheidt van vele andere (urenregistratie)systemen.

PS IT Solutions

Erg fijn, software werkt perfect

Studio Organized

Erg goed. Juiste hulp als je erom vraagt en het systeem is heel gebruiksvriendelijk.

Donker Inspecties

Wij zijn dik tevreden. Timechimp geeft ons constant een statusoverzicht van de lopende projecten, en handvatten om te verbeteren (tov prijsopbouw, inzicht in efficiënte werkwijze van medewerkers en... Wij zijn dik tevreden. Timechimp geeft ons constant een statusoverzicht van de lopende projecten, en handvatten om te verbeteren (tov prijsopbouw, inzicht in efficiënte werkwijze van medewerkers en meer).