Erkelens der Kinderen vof

Timechimp is prima. Snel, eenvoudig, overzichtelijk en multi-inzetbaar.... ben er dik tevreden over

Francois van Beek

Eenvoudig in gebruik. Dit geeft zoveel rust in onze administratie

Apolix B.V.

TimeChimp is een enorm gebruiksvriendelijk en duidelijk programma, wat binnen de tijd registratie industrie lastig te vinden is. Ook de klantenservice blijkt erg vriendelijk en behulpzaam.

De combinatie met de applicatie zorgt ervoor dat werknemers op een heel gemakkelijke manier hun tijd kunnen bijhouden, wat veel tijd scheelt bij het opschrijven van de uren aan het eind van een werkweek. Met het duidelijke prijs model, weet je precies wat je krijgt voor welke prijs voordat je start.

Pacemakers

Goede ervaring. Geeft een gevoel van ondersteuning. Je staat er niet alleen voor.

Tijn Branderhorst

Top! Werkt fijn en overzichtelijk!

Emmen+Vos Belastingen en Administraties

Alle contacten verlopen goed. Ik ben geen fan van een chat/ticketsysteem maar weinig vertraging

Vibe Construct

Goede service

Lantinga Administratie & Belastingadvies

Timechimp

Octa Advies

Een duidelijk, overzichtelijk programma. over het bedrijf kan ik weinig benoemen. maak enkel gebruik van de applicatie TimeChimp.

Ardura bv ontwerp en bouwbegeleiding

Heel goede service en fijne app. mobiel invoeren van uren op de iphone is wel wat omslachtig maar als je t met aandacht doen en steeds de invoer checkt gaat t prima!