Blaak Loonwerk BV

Programma werkt zoals verwacht. Altijd onmiddellijk telefonische adequate ondersteuning.

RailTD

Vragen en problemen worden snel opgelost. Heel fijn!

Get Responsive

Het pakket is zeer gebruikersvriendelijk en de communicatie met zowel de sales- als supportafdeling prettig direct. Met name de directe link naar een chat/omgeving zorgt voor een efficiënte... Het pakket is zeer gebruikersvriendelijk en de communicatie met zowel de sales- als supportafdeling prettig direct. Met name de directe link naar een chat/omgeving zorgt voor een efficiënte oplossing van vragen/uitdagingen. En een direct telefoonnummer als goede achtervang mocht een oplossing wat lang duren

Jille / InQuisitive

Ik kan eigenlijk alleen maar positieve dingen vertellen over TimeChimp. De software werkt gewoon goed (helemaal als je het vergelijkt met het pakket wat we hiervoor gebruikten) en de service is top... Ik kan eigenlijk alleen maar positieve dingen vertellen over TimeChimp. De software werkt gewoon goed (helemaal als je het vergelijkt met het pakket wat we hiervoor gebruikten) en de service is top notch!

Eurofiscus BV

TimeChimp is een fijne tool waarmee ik als kleine MKB-ondernemer makkelijk grip kon houden op de gedeclareerde uren van mijn consultants.

Prima, wij gebruiken het al jaren naar tevredenheid en ze hebben een goede service afdeling als dat nodig is

You-Get

Uitstekend platform voor urenregistratie voor consultants

Wearbear

Prima software, ben er zelf erg tevreden mee.

René

De laatste tijd veel storing. Ik overweeg over te stappen