Wijzijndeit

Top, eenvoudig in gebruik. Wel voorien met aardig wat opties.

Emply

Prima voor eenvoudige urenregistratie. Het is wel even puzzelen wat de beste inrichting is.

L Wever

De persoonlijke contacten (de korte lijntjes) zijn erg prettig. Hierdoor hadden wij onze vragen sneller beantwoord en heeft dit ervoor gezorgd dat wij onze aandacht niet verloren.

Naar...

Naar onze mening iets wat TimeChimp onderscheidt van vele andere (urenregistratie)systemen.

PS IT Solutions

Erg fijn, software werkt perfect

Studio Organized

Erg goed. Juiste hulp als je erom vraagt en het systeem is heel gebruiksvriendelijk.

Donker Inspecties

Wij zijn dik tevreden. Timechimp geeft ons constant een statusoverzicht van de lopende projecten, en handvatten om te verbeteren (tov prijsopbouw, inzicht in efficiënte werkwijze van medewerkers en... Wij zijn dik tevreden. Timechimp geeft ons constant een statusoverzicht van de lopende projecten, en handvatten om te verbeteren (tov prijsopbouw, inzicht in efficiënte werkwijze van medewerkers en meer).

YSE

Fijn bedrijf, snelle afhandeling van vragen , makkelijk werken met het programma

pro6com

Ik heb geen gebruik gemaakt van TimeChimp.

Reinier Roosen / Assets Only

TimeChimp werkt precies zoals je zou willen dat het werkt. Het ziet er goed uit, werkt snel en is intuïtief. Onze medewerkers en klanten snappen het allemaal bijna direct. Als je toch ergens niet... TimeChimp werkt precies zoals je zou willen dat het werkt. Het ziet er goed uit, werkt snel en is intuïtief. Onze medewerkers en klanten snappen het allemaal bijna direct. Als je toch ergens niet uitkomt, heb je heel snel antwoord op je vraag van de klantenservice.

Orangedotcom

Erg efficiënt, overzichtelijk en enorm betrouwbaar!