Nautic Sevices & Consultancy B.V.

Ervaring is goed. Programma duidelijk en gebruiksvriendelijk.

Dewi van Eyk

Handig! Eenvoudig in gebruik. Zeer compleet Ziet er mooi uit!

Dion

Prima systeem en heldere communicatie.
Prima systeem en heldere communicatie.
Webinars mogen iets duidelijker aangekondigd worden met daarin ook een doelgroep aangeven, bijvoorbeeld voor leidinggevenden en/of medewerkers (kijkende naar de autorisaties).

Reactie TimeChimp:

Bedankt voor je review en feedback! Gaan we zeker meenemen!

Sander Lovink

Goed: korte lijntjes bij problemen, storingen worden meteen opgelost.

Calcontrol BV

Gebruik het uitsluitend als urenregistratie, niet voor maken van offertes of facturen daar wij dit reeds elders naar tevredenheid hebben ondergebracht. Als URS werkt het top, makkelijk vanaf zowel... Gebruik het uitsluitend als urenregistratie, niet voor maken van offertes of facturen daar wij dit reeds elders naar tevredenheid hebben ondergebracht. Als URS werkt het top, makkelijk vanaf zowel laptop als mobiel. Helaas niet mogelijk om bij gebruik van meerdere divisies de kosten per divisie inzichtelijk te krijgen. Wel per project.

Reactie TimeChimp:

Hi Linda, bedankt voor je review!
Hi Linda, bedankt voor je review!
Je zou kunnen werken met labels binnen TimeChimp welke je aan een project kan toekennen. Zo kun je per divisie een label aanmaken en koppelen aan de verschillende projecten. Vervolgens kun je eenvoudig filteren op deze labels in het Projectenoverzicht en zo de kosten per divisie inzichtelijk maken.
Mocht je hier vragen over hebben kun je altijd even contact opnemen met onze support via de chat of support@timechimp.com.
Groet,
Brendan

Nenova it / sander kleiweg

Benaderbaar, open en gericht op de klant

Sdcs

Makkelijk in gebruik!

FDE administratiekantoor

Ik gebruik Time Chimp nu 2 maand. Het registreren van uren en kosten is een fluitje van een cent en er zijn mooie overzichten van te genereren. Het factureren gaat nog niet helemaal naar mijn zin.... Ik gebruik Time Chimp nu 2 maand. Het registreren van uren en kosten is een fluitje van een cent en er zijn mooie overzichten van te genereren. Het factureren gaat nog niet helemaal naar mijn zin. Daar moet ik nog mee aan de slag.

Reactie TimeChimp:

Bedankt voor je review! Je kunt altijd onze Kennisbank (https://help.timechimp.com/nl/) checken wanneer je ergens niet uitkomt of even contact opnemen met onze support via de chat button rechts... Bedankt voor je review! Je kunt altijd onze Kennisbank (https://help.timechimp.com/nl/) checken wanneer je ergens niet uitkomt of even contact opnemen met onze support via de chat button rechts onderin je TimeChimp omgeving.
Gr.
Brendan

T. De Graaf

Prima klantenservice, wel aan de prijs.

Infield ICT

Helemaal goed, super klantvriendelijk.
Helemaal goed, super klantvriendelijk.
De software doet precies wat het moet doen, de klantgerichtheid van zowel support als de ondersteuning (financiële zaken) is geweldig. Kan het iedereen aanbevelen, zowel op inhoud als de fijne samenwerking.