Bas

Prima software om projecten en uren te schrijven. Was voor ons vanwege de koppeling met Moneybird fijn.

SW Designs

Ik ben tevreden over TimeChimp. Heldere communicatie en je wordt snel geholpen. Zou het zeker aanraden.

BijvanSanten

Uitstekende service

Lesterhuis Training en Consultancy

Transparant, meedenkend en hulpvaardig

Tessa de Graaf, Professional Organizer

Super! De klantenservice is geweldig en het programma werkt zoals het hoort. Er wordt als klant ook echt naar je feedback geluisterd.
Soms duren aanpassingen wat lang en zijn de huidige paden...
Soms duren aanpassingen wat lang en zijn de huidige paden wat omslachtig, maar dan nog is dit voor mij het beste programma.

StudioTempel

Wij werken al jaren met volle tevredenheid met Timechimp. Flexibel en volledig gericht op de eindgebruiker. Aanrader!

Remarkable Online

Geweldig bedrijf, software en nog betere support!

P&B Consultancy B.V.

Super!!

Brickin

Fijne tool en fijn bedrijf! Bewust gekozen voor een platform en NL-bedrijf wat nog groeit. Functionaliteit is ruim voldoende voor wat ik beoog, maar super om te weten dat er zo ook ruimte is voor... Fijne tool en fijn bedrijf! Bewust gekozen voor een platform en NL-bedrijf wat nog groeit. Functionaliteit is ruim voldoende voor wat ik beoog, maar super om te weten dat er zo ook ruimte is voor groei. Feedback wordt opgepakt op de roadmap en inzichtelijk gemaakt. Vragen en verzoeken worden snel en adequaat opgepakt, ik ben daarbij zéér goed geholpen.

Ruud Smolenaers Timmerwerken

TimeChimp is een erg handige tool, die ons erg veel tijd bespaart. Urenregistratie voor onze eigen boekhouding en voor een duidelijk overzicht naar de klant stelt niks meer voor. Zeker een aanrader... TimeChimp is een erg handige tool, die ons erg veel tijd bespaart. Urenregistratie voor onze eigen boekhouding en voor een duidelijk overzicht naar de klant stelt niks meer voor. Zeker een aanrader om TimeChimp te gebruiken!