Prijs / kwaliteitverhouding

W.Weijers

De plaatsing van de schutting is ondanks het slechte weer perfect uitgevoerd

nette en vriendelijke behandeling.

De schutting die is gezet ziet er keurig en netjes uit, met een woord fantastisch de professionaliteit waarmee de beide mannen de schutting hebben gezet is niet alleen door ons bewonderd maar ook... De schutting die is gezet ziet er keurig en netjes uit, met een woord fantastisch de professionaliteit waarmee de beide mannen de schutting hebben gezet is niet alleen door ons bewonderd maar ook door veel mensen inonze omgeving.
Beide mannen waren zo goed op elkaar ingespeeld dat ze gekomen zijn tot zo' een mooi stukje vakwerk. Ik zeg dit niet als leek maar als een ervaringsdeskundige.
Als mijn leerlingen deze schutting hadden gezet , dan was ik best trots geweest, zoals ook u trots mag zijn op deze twee mannen.

Professionaliteit waar mee gewerkt werd, en uitstekende samenwerking

Zorg dat deze twee mannen altijd een team blijven, om te komen tot mooie resultaten

SA Heyne

Samen met onze buren hebben wij onze schutting met poortdeur laten vervangen. Wij hebben voor een kwalitatieve goede schutting en deur gekozen.
Op de afgesproken datum en tijd kwamen 2 mensen...
Op de afgesproken datum en tijd kwamen 2 mensen van Timbersteel het nieuwe hek en poortdeur plaatsen.
Deze monteurs waren erg vriendelijk en ter zake kundig.
Na plaatsing werd alles keurig achtergelaten. Ik kan Timbersteel zeker aanbevelen.

service /plaatsing /vriendelijkheid/netheid

J Nagels

Zondermeer goede ervaring bij het plaatsen van schuttingen. Ook de service was goed te noemen, toen wij een beroep hier op moesten doen.

Goede service, houdt zich aan afspraken

H.P. Verwijs

Uitstekende service en prima prijs/kwaliteit verhouding

Klantgerichtheid