Prijs / kwaliteitverhouding
8.2/10

Wij hebben een houten hekwerk laten plaatsen.

Goede afspraken met Aalt Jan kunnen maken

De uitvoering stond ruim van te voren gepland, dus mijn man had die dag speciaal vrij genomen van het werk om thuis te zijn als de omheining geplaatst zou worden.
Bellen jullie 1 dag van te...
Bellen jullie 1 dag van te voren af omdat het te warm was. Nou het was de hele week al warm en de voorspellingen waren ook zo dus daar waren wij echt niet blij mee!!!!

Reactie Timbersteel:

Beste mevrouw,
Bedankt voor het invullen van uw review, dit wordt altijd gewaardeerd.
Beste mevrouw,
Bedankt voor het invullen van uw review, dit wordt altijd gewaardeerd.
Op het moment dat de planning voor het monteren van de omheining vastgezet is, was het nog niet bekend dat het extreem warm ging worden. Omdat het een gecreosoteerde omheining betreft, kunnen en mogen wij onze werknemers onder deze omstandigheden niet aan het werk laten gaan. Wij hadden gehoopt dat het nog wat kouder zou worden, maar dat was helaas niet het geval. Uiteraard hadden wij u daarover in het begin van de week kunnen inlichten, echter is dat door omstandigheden niet door ons gedaan, waarvoor wij onze welgemeende excuses willen aanbieden. Zoals u ook weet hebben wij zo snel als mogelijk was alsnog de houten omheining gemonteerd. Wij zullen nieuwe klanten beter uitleggen dat het bij het plaatsen van gecreosoteerd hout niet te warm mag zijn en tijdig aangeven dat een montageplanning hierdoor eventueel gewijzigd moet worden.
Herman Dijkhuizen
TIMBERSTEEL HEKWERKEN

G. Jochems

Een prettige ervaring, er wordt correct en snel gewerkt.
Een prettige ervaring, er wordt correct en snel gewerkt.
Als je met vragen zit wordt er ter plekke een oplossing gezocht of ze bellen meteen naar de juiste mensen en zorgen voor een oplossing.
We hebbenal verschillende mensen op de hoogte gesteld van het prettig samen werken met dit bedrijf.

Zie boven

De heren hebben op een snelle en correcte wijze de schutting met deur geplaatst.

Geen.

Goed, vriendelijk, duidelijk en snelle reactie via mail.

F.Boeschoten

Heel erg prettig

Heel netjes werken, je word netjes te woord gestaan

Nee hoor, alles is perfect gegaan

Wim van Hussel

We hebben een schutting bij u gekocht en laten plaatsen

Goede planning op de afgesproken dag geleverd en geplaatst

Geplaatst in goed overleg.

Frits

80m1 dubbelstaafs hekwerk gekocht en zelf geplaatst

prima service, gemaakte afspraken worden nagekomen,
prijs/kwaliteit verhouding zeer goed

Wom

Prima en voortvarend het hekwerk geplaatst door een goed op elkaar ingespeeld team.

Snelle en vakkundige plaatsing. Vooraf ook goede adviezen gekregen.

Kees Deurloo

Goede prijs/kwaliteit, men wil kwaliteit afleveren. Oplevering duurde langer dan verwacht/gewenst.

Vakmanschap bij installatie

Niet alle spullen waren meegenomen door de monteurs waardoor de klus niet in een keer afgemaakt kon worden. Beter controle is dus nodig.

Sonja Overduin

Vriendelijke mensen die vakwerk leveren.

Goed advies en een behulpzame medewerker bij het bestellen.

De bestelling is niet zo makkelijk te plaatsen. Beetje onduidelijk wat je uiteindelijk nodig hebt.