Christa

Top service!!

Selier

Keurig de volgende dag geleverd

Fenne

Snelle verzending en duidelijke foto’s

Irma

Fijn bedrijf. Geven een uitstekende service echt TOP!!!! En zijn erg vriendelijk.
Geven ook snel antwoord op vragen.
Echt een aanrader!

Peter Hobbelen

Uitstekende communicatie, niet altijd meteen, maar als je klanten in de winkel aan het helpen bent kan dat ook niet. Bezorgelijk als PostNl zich niet aan de afspraken houd, gaan daar ook achteraan... Uitstekende communicatie, niet altijd meteen, maar als je klanten in de winkel aan het helpen bent kan dat ook niet. Bezorgelijk als PostNl zich niet aan de afspraken houd, gaan daar ook achteraan om hun product goed afgeleverd te krijgen, TOP !

Particulier

Snelle levering. Mooi ingepakt.

A.S

We zijn zeer goed en vriendelijk geholpen, er wordt goed meegedacht en geadviseerd.

Samantha

We werden erg vriendelijk ontvangen, ik voelde me direct op mijn gemak. De sieraden werden goed gecontroleerd, precies gewogen en getaxeerd. We kregen een eerlijk bedrag en hebben ze direct... We werden erg vriendelijk ontvangen, ik voelde me direct op mijn gemak. De sieraden werden goed gecontroleerd, precies gewogen en getaxeerd. We kregen een eerlijk bedrag en hebben ze direct verkocht, het geld stond meteen op de rekening. Super blij mee!

M. Gelok

Zeer positief