te Boekhorst

Snel geleverd, mooi verpakt, prima service.

A. van Gelder

Supersnelle verzending, behulpzaam

Heidi

Slechte service!

MC de Munck

Prima ervaringen: prachtig juweel, prima beschreven op de website en na contact extra snel verzonden zodat het op tijd was. Heel vriendelijk geholpen. Raad ze zeker aan!

Machteld Mijnheer

Onlangs overleed mijn vader en zijn wens was om zijn zilver te laten taxeren en om te laten smelten tot een blijvende nieuwe invulling . Tieman heeft dit hele proces van A to Z begeleid en... Onlangs overleed mijn vader en zijn wens was om zijn zilver te laten taxeren en om te laten smelten tot een blijvende nieuwe invulling . Tieman heeft dit hele proces van A to Z begeleid en uitgevoerd. Door de kundige taxatie en berekeningen hebben we 5 prachtige ashangers weten te maken. Hier zijn wij als familie heel blij mee en zeer danbaar voor. De wetenschap dat deze sieraden gemaakt zijn van zijn dierbaar zilver, ontworpen zijn doordat Tieman onze wensen briljant wist te vertalen, en deze nergens anders te te koop zijn, maakt dit hele proces echt een "Money can't buy" experience!
Nogmaals Dank namens ons allen!

Yvonne Bloks

Tieman Juweliers is een zeer vertrouwd bedrijf!!!! Grote service en zeer vertrouwd!!!Komen de afspraak altijd na.

speetjens , marina

Prima geregeld, erg snel en precies gekregen wat ik verwachtte

Olieslagers

Snelle verzending goede kwaliteit

A. Arends

Snelle levering, keurige website. Helaas moest ik mijn aankoop retourneren (ring was te klein), maar dit werd snel en adequaat opgepakt door de medewerkers van Tieman Juwliers en het aankoop bedrag... Snelle levering, keurige website. Helaas moest ik mijn aankoop retourneren (ring was te klein), maar dit werd snel en adequaat opgepakt door de medewerkers van Tieman Juwliers en het aankoop bedrag ontving ik probleemloos retour op mijn bankrekening.ik niks.