Tieman Juwelierd

Ketting online gekocht die zeer snel en netjes is bezorgd . Bij nader inzien wou ik toch een zwaardere, was geen probleem om hem om te ruilen, dus even langs geweest en de mensen van de winkel... Ketting online gekocht die zeer snel en netjes is bezorgd . Bij nader inzien wou ik toch een zwaardere, was geen probleem om hem om te ruilen, dus even langs geweest en de mensen van de winkel ontmoet, zeer vriendelijk en professioneel ontvangen! Eindstand weggegaan met een zwaardere ketting voor een goede prijs!

Dorenda

Vriendelijk, deskundig en snel

Dees

?GEWELDIG!!?
Ivm met de afstand heb ik alles verzonden
?GEWELDIG!!?
Ivm met de afstand heb ik alles verzonden
Kreeg direct antwoord toen het was aangekomen,en heel snel daarna de waarde hiervan,een zeer nette prijs en het geld werd direct gestort
team TIEMAN zijn toppers?

Monique

Hele fijne service erg klantvriendelijk en denken echt met je mee.

J.T. Vinke van den Belt van Glencoe

Zeer correct in het handelen, geeft snel antwoord en het artikel voldeed aan de eisen. De communicatie verliet snel en de levering
snel. kortom ZEER TEVREDEN!!!

Judith

Fijn bedrijf. Goeie foto’s op de site. Zeer vriendelijk en snel in de communicatie. Snelle levering.

Latoya

Een verassende leuke bedrijf

Tjerk Ruimschotel

Heldere website, snelle service, prima producten

Greta

Heel mooie juwelen en heel snel geleverd. Gr. Greta.

Mark

Erg proffesionele en snelle service