Paul van hoeven

Heel goede communicatie, correct bedrijf

AvS

Nooit eerder iets gekocht, per toeval Tieman Juweliers tegen gekomen en qat een mooie keus aan sieraden en een goede prijs.
Na een zeer vriendelijk telefoontje een ring besteld en zoals...
Na een zeer vriendelijk telefoontje een ring besteld en zoals beschreven, wat een juweeltje en super snelle verzending.
Dus ja, niets dan goed en ga zeker weer bij Tieman snuffelen als ik iets wil bestellen.

Ann

Ik was eerst wat huiverig om via internet sieraden te bestellen. Toch de gok gewaagd en watveen super service. Mooi verpakt en kleine attenties bij de levering. Zeer tevreden ben ik

B.koopstra

Prima,alleen moet her sieraad beter verpakt worden,de post had het sieraden doosje verpulvert! gelukkig was de hanger net niet beschadigd!

vd Biggelaar

Service was zeer goed.

Tieman Juwelierd

Ketting online gekocht die zeer snel en netjes is bezorgd . Bij nader inzien wou ik toch een zwaardere, was geen probleem om hem om te ruilen, dus even langs geweest en de mensen van de winkel... Ketting online gekocht die zeer snel en netjes is bezorgd . Bij nader inzien wou ik toch een zwaardere, was geen probleem om hem om te ruilen, dus even langs geweest en de mensen van de winkel ontmoet, zeer vriendelijk en professioneel ontvangen! Eindstand weggegaan met een zwaardere ketting voor een goede prijs!

Dorenda

Vriendelijk, deskundig en snel