Michelle Geurts

Uitstekend

Marjon

Mooie sieraden, prettig contact, snel reactie bij vragen en vlotte verzending

Melvinbooij

14 K Gouden Symbol Chain Tree Of Life - Levensboom 42-45 cm
Artikelnummer: TJ-10840722
€ 249,00 (inclusief btw)
Het artikel is uitverkocht. Nog levensboom mooie zo als die

Nanda Geijtenbeek-van de Goede

Via de site een zwart gevlochten tricolore armband besteld van €149,- Deze kwam in een zeer lelijke verpakking bij mij aan. Dit verbaasde mij wel een beetje voor dit geld. Echter bleek dat ik... Via de site een zwart gevlochten tricolore armband besteld van €149,- Deze kwam in een zeer lelijke verpakking bij mij aan. Dit verbaasde mij wel een beetje voor dit geld. Echter bleek dat ik ergens vergeten was aan te vinken dat het in een kado verpakking moest worden geleverd. Dit is alsnog netjes opgelost door het bedrijf

Sammy

Zeer vlot verloop van online winkelen. Alles zeer duidelijk en makkelijk op te volgen.

Coen

Mooie aankoop, prettige service

Ilona

Al een paar keer oorbellen gekocht, van zeer goede kwaliteit. Leuk pandje, ouderwets ingericht, maar ook de service en klantvriendelijkheid is van ouderwetse kwaliteit, de klant is echt nog koning!... Al een paar keer oorbellen gekocht, van zeer goede kwaliteit. Leuk pandje, ouderwets ingericht, maar ook de service en klantvriendelijkheid is van ouderwetse kwaliteit, de klant is echt nog koning! Super lieve mensen die weten wat ze verkopen en eerlijk in of iets bij je staat. Zeker een aanrader dus.

G. Bijsterveld

Heel mooie horloge, netjes aangetekend verstuurd, goede neutrale verpakking. Ik ben zeer tevreden.

Van Schaik

Zeer sympathieke meneer die ons heeft geholpen met de taxatie van oude sieraden. Zeer vakkundig.
Goede uitleg .

Brouwers