Tico Reizen als organisator van de reis

Wij hebben een super vakantie gehad waarbij vooral de weidsheid en leegte van Bolivia indruk heeft gemaakt maar ook de Atacama woestijn en Patagonië waren indrukwekkend.

Hoogtepunten

Alles was erg goed geregeld, hotels waren erg mooi (vooral de Lodge in het Patagonia Parc maar ook het zouthotel in Colchani), chauffeurs en gidsen waren altijd keurig op tijd - we hebben dit als... Alles was erg goed geregeld, hotels waren erg mooi (vooral de Lodge in het Patagonia Parc maar ook het zouthotel in Colchani), chauffeurs en gidsen waren altijd keurig op tijd - we hebben dit als zeer prettig ervaren!

Geweldig en onvergetelijk. Alles perfect geregeld.

Hoogtepunten

De transfers naar de volgende lodge met Mack air. Alles al geregeld bij de lodges dus niets om je druk over te maken.

Groep Kerkhofs

Prachtige bestemming !dankzij de perfecte organisatie van Tico hebben wij een fantastische reis achter de rug!

Hoogtepunten

Twee lange transfers van ongeveer 12 uur werden vervangen door twee binnenvluchtjes in prive jet
Absoluut een aanrader ook qua prijs zeer doenbaar
Maakte onze reis nog meer relax

Conform verwachting na eerdere ervaring met jullie: uitstekend

Hoogtepunten

Vervoer steeds tijdig en goed geregeld. Prima hotels

W. Hakse

Prima georganiseerd, in korte tijd veel afwisseling en goede indruk van het land

Hoogtepunten

Organisatie, accommodatie Pereira, lichtgevend plankton excursie

Gerbrand en Elly Berkhout

Geweldig! Een reis om nooit meer te vergeten!

Hoogtepunten

Alles tot in de puntjes geregeld. Geweldige accommodaties!

Jean-Paul

Fantastiche rondreis gemaakt door Chili en Argentinië. Alles perfect verlopen.

Hoogtepunten

Hoogtepunten tijdens de reis waren : Perito Moreno Glacier, Lake district in Chili, trip door de Andes van Chili naar Argentinië, om er een paar te noemen.

P de Waard

Geweldige reis, van het begin tot het einde volledig ontzorgd! Kwaliteit van chauffeurs en gidsen was erg groot. Ze wisten veel en waren erg vriendelijk.

Hoogtepunten

Geweldige hotels meegemaakt. Vooral het Mesastila, Kura Kura en Nihi Sumba waren onvergetelijk.

1 woord: droomreis

Hoogtepunten

Prachtig land, prachtige mensen en super geweldige accomodaties .
Niet te vergeten het hele fijne welkom bij de start van de reis

Wilma Fredriks

Geweldig. De locaties waren top en de service was geweldig. De gidsen lieten ons echt, met veel know how, alles zien wat bijzonder was.

Hoogtepunten

Alle locaties waren echt heel goed en alles was heel goed geregeld. Het eten was echt heel lekker en bijzonder gezond. Het vervoer en de chauffeurs waren goed. Echt top!