Tico Reizen als organisator van de reis

Erica de Jong

Het was een fantastisch georganiseerde reis

Hoogtepunten

Veel informatie ontvangen van de gidsen. Mooie hotels.

Perfect georganiseerd, zowel in voorbereiding als in uitvoering. Colombia is een mooie reisbestemming, cultuur en natuur. De samenstelling vd reis zat goed in elkaar, tijd vs afwisseling (steden/... Perfect georganiseerd, zowel in voorbereiding als in uitvoering. Colombia is een mooie reisbestemming, cultuur en natuur. De samenstelling vd reis zat goed in elkaar, tijd vs afwisseling (steden/ natuur)

Hoogtepunten

Hacienda Bambusa en hotel St Agustin en Medellin, fietstocht, alle gidsen goed niveau, wandeltocht wax palmen

Loes Houthuys

We hebben een hele afwisselende mooie reis beleefd. In zeer korte tijd (14 dagen) geprobeerd zoveel mogelijk indrukken te krijgen van Zuid Afrika.

Hoogtepunten

Mooie gebieden, mooie locaties, informatieve en leuke gidsen, veel afwisseling, enorm hoge standaard qua service. Game drive was mooie afsluiter. Bijna alles was top!

Het was een fantastische once in a lifetime experience die we waarschijnlijk nooit meer zullen overtreffen. Maar we gaan het wel proberen ;)

Op de ocean nova door de Lemaire Channel bij zonsopgang. Onovertroffen

Fam. Bolt

Super goed programma, we zouden de gehele reis naar Cambodja met ons gezin zo weer met Tico nog een keer doen!

Hoogtepunten

Geweldige accomodaties, fietsexcursies, gidsen en transfers.

Zeer goed

Hoogtepunten

Goed georganiseerd (alles:hotels gidsen auto s chauffeurs en kijk en doe dingen

Bo Verschuren

Fantastische reis gehad in Laos en Thailand. Super goede hotels en een mooie afwisseling tussen natuur, cultuur en strand

Hoogtepunten

The Sarojin was echt fantastisch, evenals khoa sok! Daarnaast was the luang say ook fantastisch

De reis is ons uitstekend bevallen, gevarieerd en alles klopte!

Hoogtepunten

de meeste hotels waren heel prima kleine boutique hotels met persoonlijke service

Cor van Boven

Prachtig

alle bezienswaardigheden waren highlights

Jeanne van Oirschot & Cor van Boven

Geweldige reis gehad naar de Highlights van Brazilie.

Hoogtepunten

alles tot in detail geregeld