De samengestelde rondreis
Kwaliteit van de hotels
Tico als organisator van uw reis

Joyce de Jong-Hanskamp

Kon niet beter! Zou Tico bij iedereen aanbevelen!

Sterke punten tijdens de rondreis

De logistiek, de locaties. Hoefden geen vouchers meer te laten zien, noemden onze naam en alles was al geregeld!

Zanah Malfroot

Deze reis is ons fantastisch bevallen!

Sterke punten tijdens de rondreis

Wij hebben nooit moeten wachten, alles is zeer vlot verlopen. Mooie sfeervolle accomodaties.

Uitstekend. Met name de carnavalsoptochten in de Sambadrome hebben een onuitwisbare indruk gemaakt.

Sterke punten tijdens de rondreis

De samenwerking met Blumar is een goed keuze. Alles was goed geregeld ter plekke. Het heerlijke hotel aan de Copacabana was een uitmuntende keuze.

Fantastisch

Goede organisatie, vriendelijke mensen

Erica de Jong

Het was een fantastisch georganiseerde reis

Sterke punten tijdens de rondreis

Veel informatie ontvangen van de gidsen. Mooie hotels.

Perfect georganiseerd, zowel in voorbereiding als in uitvoering. Colombia is een mooie reisbestemming, cultuur en natuur. De samenstelling vd reis zat goed in elkaar, tijd vs afwisseling (steden/... Perfect georganiseerd, zowel in voorbereiding als in uitvoering. Colombia is een mooie reisbestemming, cultuur en natuur. De samenstelling vd reis zat goed in elkaar, tijd vs afwisseling (steden/ natuur)

Sterke punten tijdens de rondreis

Hacienda Bambusa en hotel St Agustin en Medellin, fietstocht, alle gidsen goed niveau, wandeltocht wax palmen

Loes Houthuys

We hebben een hele afwisselende mooie reis beleefd. In zeer korte tijd (14 dagen) geprobeerd zoveel mogelijk indrukken te krijgen van Zuid Afrika.

Sterke punten tijdens de rondreis

Mooie gebieden, mooie locaties, informatieve en leuke gidsen, veel afwisseling, enorm hoge standaard qua service. Game drive was mooie afsluiter. Bijna alles was top!

Het was een fantastische once in a lifetime experience die we waarschijnlijk nooit meer zullen overtreffen. Maar we gaan het wel proberen ;)

Op de ocean nova door de Lemaire Channel bij zonsopgang. Onovertroffen

Fam. Bolt

Super goed programma, we zouden de gehele reis naar Cambodja met ons gezin zo weer met Tico nog een keer doen!

Sterke punten tijdens de rondreis

Geweldige accomodaties, fietsexcursies, gidsen en transfers.

Zeer goed

Sterke punten tijdens de rondreis

Goed georganiseerd (alles:hotels gidsen auto s chauffeurs en kijk en doe dingen