9.7/10
De samengestelde rondreis
9.5/10
Kwaliteit van de hotels
Tico als organisator van uw reis

Patrick

Heerlijke uitstekend verzorgde reis. Hele fijne tijd gehad.

Sterke punten tijdens de rondreis

Fijne mooie accomodaties, gidsen waren punctueel. Goed gevarieerd programma.

Alles prima geregeld, transfers op tijd en zeer goede chauffeurs. Boekingen van kamers ook prima in orde, kortom genoten van de reis.

Sterke punten tijdens de rondreis

De anantara keten en het hotel in Cantho en de uitstappen naar My Lai en de Cu Chi tunnels en de vriendelijke mensen!!!

KRISTIEN LEYN

De volledige reis was super ge-organiseerd, dikke pluim!

Sterke punten tijdens de rondreis

Het Shinta Mani Wild resort was fenomenaal, iedere cent waard!
De Alila Villas in Koh Russey zijn een perfecte locatie om een vermoeiende en boeiende reis af te sluiten.

Patrick Verdonck

Zeer evenwichtig samengestelde reis
Perfecte organisatie
Stipte en professionele gidsen

Sterke punten tijdens de rondreis

Prachtige karaktervolle hotels vooral dan Heritage suites in Siem reap, Le sen Hotel in Luang prabang en The River resort in Champassak.
Qua bezienswaardigheden waren Angkor en Luang Prabang toppers.

Sieb

Heel goed, onze verwachting zijn overtroffen.

Sterke punten tijdens de rondreis

Evenwichtig programma met goede timing.

Robert en Linda

In November 2018 hebben wij een fantastische reis nasr Chili en Argentinië gemaakt die geregeld was door Tico Reizen. Alles was tiptop geregeld: van transfers, accomodaties en excursies. Onze...

Sterke punten tijdens de rondreis

ECOCAMP is one of a kind, echt uniek. Ook onze gids tijdens de stadswandeling in Santiago was geweldig met zijn uitstekend engels en feiten kennis vd geschiedenis.

Birgit Verboom

Wij hebben genoten van een fantastische 3-weekse reis met 4WD huurauto door Namibië. Wij hebben Namibië als een ontzettend prettig land ervaren om individueel te bereizen. De lodges waar wij hebben...

Sterke punten tijdens de rondreis

Onze meest favoriete accommodaties waren Onguma The Fort bij Etosha National Park, Mowani Mountain Camp in Damaraland bij Twyfelfontein en Wolwedans Dunes Lodge in NamibRand Nature Reserve.
Damaraland en NamibRand vonde wij qua landschap heel erg mooi.
De Pelican Point Kayakking Tour is een aanrader.

mart

Vlekkeloze opvang en afleveringen op elke spot.
Zeer goede, gevarieerde hotels en slaapplekken.

Onze grootste pret was veel fotograferen/jagen van vogels en...

Sterke punten tijdens de rondreis

Wij vonden met name op Valdes het “terschelling-achtige” accommodatie heel leuk en warm (het was koud buiten) en de Jasmin van Salta heel goed (Jasmin ook met goed weliswaar wat duurder maar wel heel goed eten. Charmante plekken in SanPedro (eeuwig in verbouwing, begreep ik) en Purmamarca (even de verkeerde pijl op he kaartje; kwam natuurlijk goed; heel simpel stadje) en ook in Salta-stad, Cachi (fantastisch appartement, helaas voor een nacht) en ook zeer prettige Wijnhotel in Calayati.
Buenos Aires liep leuk, hotelier heel leuke buurt -Palermo

Nico van Duren

Mooie reis, goed georganiseerd. Gidsen en chauffeurs erg goed en op tijd!

Sterke punten tijdens de rondreis

Gidsen die op tijd aanwezig zijn dus geen onnodige wachttijden. Vooral hotel Shangri-La Rasa Ria viel positief op, luxe en gastvrije staf.

We hebben een geweldige reis gehad: uitstekend geregeld, heel bijzondere plaatsen bezocht.

Sterke punten tijdens de rondreis

Alle accomodaties waren uitstekend, aardige mensen, bijzondere plaatsen.