9.7/10
De samengestelde rondreis
9.5/10
Kwaliteit van de hotels
Tico als organisator van uw reis

Willem Wille

Onze reis is van A tot Z zeer goed geregeld , door Gemma.
Vanaf het eerste contact was het aangenaam en ze begreep direct wat we wilden.
het was voor ons ook de viering van ons 40...

Sterke punten tijdens de rondreis

De eerste accommodatie die Gemma voor ons had geselecteerd was een schot in de roos het Athol Place boutique hotel in Johannes burg, geweldig! daar willen we zeker terug komen.
Het Marakele Park en onze accommodatie in Maratabo mountain lodge was voor ons de absolute topper van de reis, gamedriver Henderik , en vrouw Chanel, en hun team hebben ons een geweldige ervaring gegeven die we iedereen kunnen aanraden en die we ook onze kinderen een keer willen laten mee maken.

Tico reiziger

Prima, goed georganiseerd, goed geregeld

Sterke punten tijdens de rondreis

Verzorging aan boord is uitstekend.

Tico reisgezelschap 2 stellen

Zie ons schriftelijke commentaar aan Charissa

Zeer goed! Vlekkeloze organisatie!

Sterke punten tijdens de rondreis

Vele, maar verblijf Paracas / Ballestas eilanden en Suasi Eiland (Titicaca meer) spanden in gunstige zin de kroon

Theo Bassant

We hebben een prachtige reis door Japan gemaakt die volledig aan ons verwachtingspatroon heeft voldaan

Sterke punten tijdens de rondreis

De accommodaties waren van hoge kwaliteit. De reis is een goed te bereizen tempo samengesteld en de gidsen waren van hoge kwaliteit en hebben onze reis tot een hogere niveau getild.

Ger en Dorien

Een prachtige en zorgeloze reis door Chili en Paas eiland. Wij hebben genoten van de eerste tot laatste dag.
De diverse surrealistische landschappen in het noorden van Chili, het flamingo...

Sterke punten tijdens de rondreis

Zoals ik al schreef: Het was een zorgeloze reis. Alle faciliteiten waren perfect geregeld. Bij alle vluchten werden we hartelijk ontvangen op de luchthaven. Alle excursies waren goed geregeld. Wij werden tijdig opgehaald. De diverse gidsen waren allen zeer bevlogen en enthousiast. Leuke extra's: zoals wijn en kaas bij de zonsondergang in Moonvallei.
Vooraf alle info keurig uitgewerkt op papier en digitaal.

Patrick

Heerlijke uitstekend verzorgde reis. Hele fijne tijd gehad.

Sterke punten tijdens de rondreis

Fijne mooie accomodaties, gidsen waren punctueel. Goed gevarieerd programma.

Alles prima geregeld, transfers op tijd en zeer goede chauffeurs. Boekingen van kamers ook prima in orde, kortom genoten van de reis.

Sterke punten tijdens de rondreis

De anantara keten en het hotel in Cantho en de uitstappen naar My Lai en de Cu Chi tunnels en de vriendelijke mensen!!!

KRISTIEN LEYN

De volledige reis was super ge-organiseerd, dikke pluim!

Sterke punten tijdens de rondreis

Het Shinta Mani Wild resort was fenomenaal, iedere cent waard!
De Alila Villas in Koh Russey zijn een perfecte locatie om een vermoeiende en boeiende reis af te sluiten.

Patrick Verdonck

Zeer evenwichtig samengestelde reis
Perfecte organisatie
Stipte en professionele gidsen

Sterke punten tijdens de rondreis

Prachtige karaktervolle hotels vooral dan Heritage suites in Siem reap, Le sen Hotel in Luang prabang en The River resort in Champassak.
Qua bezienswaardigheden waren Angkor en Luang Prabang toppers.