9.7/10
De samengestelde rondreis
9.5/10
Kwaliteit van de hotels
Tico als organisator van uw reis

Nico van Duren

Mooie reis, goed georganiseerd. Gidsen en chauffeurs erg goed en op tijd!

Sterke punten tijdens de rondreis

Gidsen die op tijd aanwezig zijn dus geen onnodige wachttijden. Vooral hotel Shangri-La Rasa Ria viel positief op, luxe en gastvrije staf.

We hebben een geweldige reis gehad: uitstekend geregeld, heel bijzondere plaatsen bezocht.

Sterke punten tijdens de rondreis

Alle accomodaties waren uitstekend, aardige mensen, bijzondere plaatsen.

Fantastish!

Sterke punten tijdens de rondreis

De accomodaties waren stuk voor stuk bijzonder.
Uitschieters waren Pacuare Lodge en Playa Cativo, maar ook Grano D'Oro en Playa del Mar waren om eigen redenen ( eten en strand) heel plezierig.
Bij Pacuare en Playa Cativo noemde het personeel ons bij onze voornamen. Erg prettig.
We konden kiezen uit heel veel excursies.
Het vissen en de bioluminescentietour waren een hoogtepunt.
Het personeel deed bij alle accomodaties hun best om het ons naar de zin te maken.
Geen enkel verzoek was te veel.
De lokale partner belde een aantal malen om te vragen of alles naar wens was.
De chauffeurs van de lokale partners spraken allen uitstekend Engels.
Ze vertelden graag over het land.
We werden echt in de watten gelegd.

Francis Groeneveld

Onze rondreis Hongkong/Indonesië is heel goed bevallen.
Van begin tot eind tot in de puntjes geregeld.

Sterke punten tijdens de rondreis

Het Hollywood Madera hotel in Hongkong lag zeer centraal.
De Plantaran bij de Borobodur sprong eruit en het Kura Kura Resort was pure verwennerij.

Tico reiziger

We hebben een geweldige reis gehad. Veel mogen zien en het was zeer goed geregeld middels prive transfers.

Sterke punten tijdens de rondreis

Accomodaties waren altijd midden in het centrum. Goede gidsen die ons hebben rondgeleid middels diverse excursies. Sterk punt is voornamelijk het individuele reizen geweest met een eigen gids/transport.

Ebert van Vliet (namens de hele groep)

Perfect. Goed geregeld. Alle 6 waren we zonder meer uiterst tevreden.

Sterke punten tijdens de rondreis

Pousada Classica in Ouro Preto : stijlvol, prachtig in het centrum, mooie koloniale inrichting
Villa Amazonia in Manaus : prachtige koloniale inrichting, mooi zwembad, mooie kamers
Pousada do Amparo : centraal in Olinda, prachtige inrichting tot in details, goede service, bijzonder gebouw.
Andere hotels waren ook prima, minder karakteristiek maar voldeden aan elke vorm van luxe.
Het verblijf in Turtle Lodge was geweldig.

De reis is goed bevallen. Veel afwisseling en goede accomodaties. Ontbijt was goed verzorgd en als er sprake was van lunch en diner dan was dat ook prima.
Alles verliep via het draaiboek. Op...

Sterke punten tijdens de rondreis

in het geheel is alles goed bevallen. Costa Rica is mooi en echt een aanrader.

Mat Teuwen

Japan is een prachtig land om in rond te reizen. De Japanners op het platteland (de bergen) zijn vriendelijk. De verbindingen zijn goed en het eten is fantastisch. Niet veel toeristen (muv de grote...

Sterke punten tijdens de rondreis

Wil je iets meer van het leven in Japan weten. Tico heeft via haar agent toegang tot gidsen die veel kunnen vertellen. Veelal gepensioneerden die nog wat bijverdienen. Ze vertellen enthousiast over hun eigen leven, hoe dat veranderd is en hoe hun kinderen nu leven.

Prachtige reis door Peru, Ecuador en Galápagos eilanden. Heel goed georganiseerd en fantastische accomodaties.

Sterke punten tijdens de rondreis

Galápagos was erg bijzonder. Prima accomodatie.

Erica

De reis was uitstekend verzorgd. We hadden zeer mooie en exclusieve verblijven. De gids en de chauffeur spraken redelijk goed Engels en konden ons veel vertellen over het land.

Sterke punten tijdens de rondreis

De mooiste locatie vonden wij in Saigon aan het water. An Lam suite. Zeer mooie kamer, kleinschalig en heerlijk eten a la carte.