9.7/10
De samengestelde rondreis
9.5/10
Kwaliteit van de hotels
Tico als organisator van uw reis

Wilma Fredriks

Geweldig. De locaties waren top en de service was geweldig. De gidsen lieten ons echt, met veel know how, alles zien wat bijzonder was.

Sterke punten tijdens de rondreis

Alle locaties waren echt heel goed en alles was heel goed geregeld. Het eten was echt heel lekker en bijzonder gezond. Het vervoer en de chauffeurs waren goed. Echt top!

Fijn reis op een mooi en vriendelijk eiland. Fraaie stranden; lekker eten.
Alle topics snel en gemakkelijk te bereiken

Sterke punten tijdens de rondreis

De overnachting in de Bubble Lodge in Bois Cherie was uniek. Een zeer bijzonder verblijf in een (vooral ’s avonds en ’s nachts) rustige omgeving
Gedurende het gehele verblijf hebben we goed en behulpzaam contact gehad met Rechard van Solis Travel. Hij gaf ons goed tips over leuke excursies, waarbij hij direct goed inschatte waar onze belangstelling en behoefte lag. Gemakkelijk te bereiken en zeker niet opdringerig
Het Sands and Suits Resort was het beste verblijf gedurende ons reis: fraaie grote kamer, vriendelijk personeel, kleinschalig, heerlijk eten, gezellige bar, mooi strand
Vanuit Flic en Flac hebben we Catamaran trip gedaan; super. Ook wel goed geholpen door geweldig weer.
De topper van Otentic Eco tent was de keuken en het personeel. Vriendelijk en ontspannen en ruime keuze aan lekkere lokale gerechten. De kanotocht naar de waterval was mooi.
Vanuit Otentic Eco Tent zijn we naar Domaine d’Etoile gegaan voor een tour met Quads. Dit hadden we niet willen missen; vooral vanwege de mooie omgeving
De tijdsplanning was strak; we hebben nooit lang hoeven wachten op ons transport
Het bloemetje na thuiskomst was een leuke verrassing

Lorenz Werts

Onze reis naar Costa Rica was fantastisch. Alles tot in de puntjes geregeld zodat we een onvergetelijke en onbezorgde vakantie hebben beleefd

Sterke punten tijdens de rondreis

Prachtige accommodaties, stiptheid van het vervoer tussen de diverse locaties. Vriendelijkheid en servicegerichtheid was top!

Willem Wille

Onze reis is van A tot Z zeer goed geregeld , door Gemma.
Vanaf het eerste contact was het aangenaam en ze begreep direct wat we wilden.
het was voor ons ook de viering van ons 40...

Sterke punten tijdens de rondreis

De eerste accommodatie die Gemma voor ons had geselecteerd was een schot in de roos het Athol Place boutique hotel in Johannes burg, geweldig! daar willen we zeker terug komen.
Het Marakele Park en onze accommodatie in Maratabo mountain lodge was voor ons de absolute topper van de reis, gamedriver Henderik , en vrouw Chanel, en hun team hebben ons een geweldige ervaring gegeven die we iedereen kunnen aanraden en die we ook onze kinderen een keer willen laten mee maken.

Tico reiziger

Prima, goed georganiseerd, goed geregeld

Sterke punten tijdens de rondreis

Verzorging aan boord is uitstekend.

Tico reisgezelschap 2 stellen

Zie ons schriftelijke commentaar aan Charissa

Zeer goed! Vlekkeloze organisatie!

Sterke punten tijdens de rondreis

Vele, maar verblijf Paracas / Ballestas eilanden en Suasi Eiland (Titicaca meer) spanden in gunstige zin de kroon

Theo Bassant

We hebben een prachtige reis door Japan gemaakt die volledig aan ons verwachtingspatroon heeft voldaan

Sterke punten tijdens de rondreis

De accommodaties waren van hoge kwaliteit. De reis is een goed te bereizen tempo samengesteld en de gidsen waren van hoge kwaliteit en hebben onze reis tot een hogere niveau getild.

Ger en Dorien

Een prachtige en zorgeloze reis door Chili en Paas eiland. Wij hebben genoten van de eerste tot laatste dag.
De diverse surrealistische landschappen in het noorden van Chili, het flamingo...

Sterke punten tijdens de rondreis

Zoals ik al schreef: Het was een zorgeloze reis. Alle faciliteiten waren perfect geregeld. Bij alle vluchten werden we hartelijk ontvangen op de luchthaven. Alle excursies waren goed geregeld. Wij werden tijdig opgehaald. De diverse gidsen waren allen zeer bevlogen en enthousiast. Leuke extra's: zoals wijn en kaas bij de zonsondergang in Moonvallei.
Vooraf alle info keurig uitgewerkt op papier en digitaal.

Patrick

Heerlijke uitstekend verzorgde reis. Hele fijne tijd gehad.

Sterke punten tijdens de rondreis

Fijne mooie accomodaties, gidsen waren punctueel. Goed gevarieerd programma.