Hoe heeft u onze bezorging/montage service ervaren?
Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Prettig contact. Afspraken keurig uitgevoerd!

Pascale Hamers

Zeer positieve ervaring. Snel geleverd, goed meedenken en vriendelijke bezorger.

Prima bevallen!

Ruud

Eenvoudige werkplaats voor herstel en opknapbeurten (indien nodig) in Hoogeveen en bij binnenkomst is er alle tijd voor de klant

Dame Blanche uit België

Het was fijn om met "Thuiszorgbed" samen te werken.

Ron

Het contact voorloopt soepel en snel via de chat. De chauffeur belt keurig 30 minuten van te voren fat hij onderweg is.
Het bed wordt netjes gemonteerd en gedemonstreerd.

Fam. Biesheuvel

Prima ervaring!
Persoonlijk contact en advies en prachtige bedden, die volgens mijn ouders heerlijk slapen!

Gert Tabak

Goede voorlichting en demonstratie. Efficient en aardig. Mooie prijs.

Ik heb een tweedehands bed besteld, het is snel geleverd en geheel volgens afspraak

Katrien

Ik kreeg direct antwoord op contactformulier. Het is een aanrader om zelf te gaan kijken in de showroom. Eigenaar denkt met je mee en demonstreert alles wat je graag wilt zien, voelen of meten. Zo... Ik kreeg direct antwoord op contactformulier. Het is een aanrader om zelf te gaan kijken in de showroom. Eigenaar denkt met je mee en demonstreert alles wat je graag wilt zien, voelen of meten. Zo vonden we het het ideale (tweedehands) bed voor mijn moeder, in een kleinere maat dan gebruikelijk, zodat haar kamer niet helemaal veranderd hoefde te worden.
De bezorging en montage liepen volgens afspraak, de chauffeur/monteur was vriendelijk, handig en gaf goede instructies en tips. Hij heeft het seniorbed van mijn moeder helpen afvoeren.