Hoe heeft u onze bezorging/montage service ervaren?
Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

C. Huizer

Top service en snelle levering.

Jan van Spellen

Prima geïnformeerd over de bedden en aanverwante artikelen afhandeling en aflevering was uitstekend .ben zeer tevreden ook de prijs is heel goed. En niet duur

K.van Veluw

Wij zeer zijn zeer tevreden over Thuiszorgbed Voordeel, vriendelijk personeel verstand van zaken.Netjes en vakkundig afgeleverd.er was een matras dat niet volgens afspraak geleverd maar toen wij... Wij zeer zijn zeer tevreden over Thuiszorgbed Voordeel, vriendelijk personeel verstand van zaken.Netjes en vakkundig afgeleverd.er was een matras dat niet volgens afspraak geleverd maar toen wij daar over belde stond binnen een uur het goede bij ons thuis terwijl ze er 45 kilometer voor moesten rijden. dat is echte service bedankt .

Patricia Vermeij

Heel goed en vakkundig geholpen.

Een hoog-laag-bed tweedehands kopen bij Thuiszorgbed bleek voordeliger dan huren op de lange termijn. De bezorging werd keurig geregeld, bed werd in de kamer in elkaar gezet. En dat tegen een... Een hoog-laag-bed tweedehands kopen bij Thuiszorgbed bleek voordeliger dan huren op de lange termijn. De bezorging werd keurig geregeld, bed werd in de kamer in elkaar gezet. En dat tegen een schappelijk tarief. Dus wij zijn zeer tevreden!

A.Hoogeveen

Alles goed geregeld

't Venster C.v.Horssen

1e ervaring, prima.

chester smeets

Na een miscommunicatie van beide kanten is de afspraak die wij met elkaar uitstekend uitstekend volgens afspraak top.

J. Broers

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed! Ze denken mee, en er is veel mogelijk. Zelfs op kort termijn bezorgen! Nogmaals bedankt

Jan van Urk

Een nieuw bed gekocht zeer goed voorgelicht en ze doen wat ze zeggen. Uitstekend bedrijf. Zeker aan te bevelen.