Hoe heeft u onze bezorging/montage service ervaren?
Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

H.G. Boddendijk

Vriendelijk, correct, punctueel

Enorm goede service. Snel geleverd en gemonteerd. Er werd mee gedacht.

Jan

Makkelijk te vinden op het internet. Een goede site, heldere bestelling.

Dit was zeer goed

Margriet HMJ Groenewald

Wij hebben vandaag een extra laag hoog/laag bed ontvangen. Bij de bestelling aan de telefoon een hele vriendelijke meneer, hij heeft alles goed uitgelegd. De bezorging vandaag was ook goed, een... Wij hebben vandaag een extra laag hoog/laag bed ontvangen. Bij de bestelling aan de telefoon een hele vriendelijke meneer, hij heeft alles goed uitgelegd. De bezorging vandaag was ook goed, een vriendelijke jongeman. Het bed netjes in elkaar gezet en uitleg gegeven.

Prima, aflevering keurig.

C. Huizer

Top service en snelle levering.

Jan van Spellen

Prima geïnformeerd over de bedden en aanverwante artikelen afhandeling en aflevering was uitstekend .ben zeer tevreden ook de prijs is heel goed. En niet duur

K.van Veluw

Wij zeer zijn zeer tevreden over Thuiszorgbed Voordeel, vriendelijk personeel verstand van zaken.Netjes en vakkundig afgeleverd.er was een matras dat niet volgens afspraak geleverd maar toen wij... Wij zeer zijn zeer tevreden over Thuiszorgbed Voordeel, vriendelijk personeel verstand van zaken.Netjes en vakkundig afgeleverd.er was een matras dat niet volgens afspraak geleverd maar toen wij daar over belde stond binnen een uur het goede bij ons thuis terwijl ze er 45 kilometer voor moesten rijden. dat is echte service bedankt .

Patricia Vermeij

Heel goed en vakkundig geholpen.