Hoe heeft u onze bezorging/montage service ervaren?
Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

T Buurmeijer

Heel en vriendelijk

Sandy

Een heel prettig bedrijf. Houdt zich aan de afspraken. Online besteld, daarna keurig telefonisch contact en een prima bezorging. Heel fijn dat je in deze lastige Corona periode toch een hoog laag... Een heel prettig bedrijf. Houdt zich aan de afspraken. Online besteld, daarna keurig telefonisch contact en een prima bezorging. Heel fijn dat je in deze lastige Corona periode toch een hoog laag kan bestellen bij een betrouwbaar bedrijf. Bedankt hiervoor.

Ida

Wat een superbedrijf, fijne uitleg, en ook bezorging ,de chauffeur heeft eerst een ander bed, wat uit de woning moest uit elkaar gehaald, en het nieuwe bed geplaatst dikke 10 voor jullie

Cheeloon kwok

Hele goede service en duidelijke communicatie en afspraken

Wolvenne

Een fijn bedrijf dat zich aan de gemaakte afspraken heeft gehouden.

De Wit

Snel, goed advies

J.Kegge

Na de bestelling van het bed begon ik toch te twijfelen of ik wel een goede beslissing had genomen. Nu na aflevering van het bed kan ik alleen maar zeggen dat het 100 % goed is. Alle lof voor de... Na de bestelling van het bed begon ik toch te twijfelen of ik wel een goede beslissing had genomen. Nu na aflevering van het bed kan ik alleen maar zeggen dat het 100 % goed is. Alle lof voor de chauffeur/monteur die alleen het bed heeft binnen gebracht en gemonteerd.

Partuculier

Goede afspraken kunnen maken en oprijd kunnen leveren