Hoe heeft u onze bezorging/montage service ervaren?
Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Goede prettige heer die bed in elkaar heeft gezet.

Van Bakel Petra

Super bedrijf

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Fijn om te horen, hartelijk dank voor uw reactie.

Heikoop

Goed geregeld

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Hartelijk dank voor uw feedback.

Brijs

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Hartelijk dank voor uw reactie.

Barendregt

Klantvriendelijk. Op levering en montage niets aan te merken.

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Beste Barendregt, hartelijk dank voor uw feedback.

A. Kapitein

's morgens besteld, de volgende ochtend keurig bezorgd en geplaatst.

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Hartelijk dank voor uw review.

Boevink

Duidelijke uitleg en goed geholpen in de winkel. Toen de bezorgdatum van mijn kant veranderd moest worden, werd mijn mail nog dezelfde dag beantwoord. De dag van levering was de vriendelijke... Duidelijke uitleg en goed geholpen in de winkel. Toen de bezorgdatum van mijn kant veranderd moest worden, werd mijn mail nog dezelfde dag beantwoord. De dag van levering was de vriendelijke bezorger op tijd. Hij heeft beide bedden in elkaar gezet en nogmaals uitleg gegeven over het gebruik van de bedden en de service van Thuiszorg Voordeel.

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback, heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij wensen u nogmaals veel gebruik plezier van de twee bedden.

Plukker

Geweldige service, vriendelijke monteur, heel tevreden over het bed.

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Fijn om te horen. Hartelijk dank voor uw feedback.

T Buurmeijer

Heel en vriendelijk

Sandy

Een heel prettig bedrijf. Houdt zich aan de afspraken. Online besteld, daarna keurig telefonisch contact en een prima bezorging. Heel fijn dat je in deze lastige Corona periode toch een hoog laag... Een heel prettig bedrijf. Houdt zich aan de afspraken. Online besteld, daarna keurig telefonisch contact en een prima bezorging. Heel fijn dat je in deze lastige Corona periode toch een hoog laag kan bestellen bij een betrouwbaar bedrijf. Bedankt hiervoor.