Hoe heeft u onze bezorging/montage service ervaren?
Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Hanneke

Redelijk. Helaas konden ze ons oude 2persoonsbed niet afvoeren tegen vergoeding.

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Beste mevrouw, aan de hand van de gegevens die wij van u hebben kunnen wij u niet terug vinden als klant van ons. Wij voeren indien gewenst een oud bed af voor € 35,- extra en zullen dit niet... Beste mevrouw, aan de hand van de gegevens die wij van u hebben kunnen wij u niet terug vinden als klant van ons. Wij voeren indien gewenst een oud bed af voor € 35,- extra en zullen dit niet weigeren wanneer dit wordt gevraagd. Ik vermoed dat deze review niet voor ons is bedoeld. Ik heb geprobeerd contact met u te krijgen hierover maar helaas is er niet door u gereageerd op onze berichten.

Mevrouw Blanken

Heel positief.

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Dank u wel voor deze feedback.

liane schut

Super tevreden,snelle levering,goede service.
zeker aan te bevelen.

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Hartelijk dank voor uw positieve review.

K.Rehor

Goede afspraken en zeer duidelijke uitleg

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Henriette schluter

Super goed bedrijf

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Versteegh

Prima bedrijf, alleen rond de feestdagen waren ze moeilijk te bereiken. Ze waren dicht, maar volgens het bandje werd je zo snel mogelijk doorverbonden met een medewerker maar de lijn werd... Prima bedrijf, alleen rond de feestdagen waren ze moeilijk te bereiken. Ze waren dicht, maar volgens het bandje werd je zo snel mogelijk doorverbonden met een medewerker maar de lijn werd verbroken.
Na de feestdagen hele vriendelijke behandeling en goed te bereiken 👍

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Hartelijk dank voor uw eerlijke review. Onze telefoon werkte rond de feestdagen inderdaad niet naar behoren. We zijn er mee bezig om dit te verbeteren. Fijn om te horen dat u het na de feestdagen... Hartelijk dank voor uw eerlijke review. Onze telefoon werkte rond de feestdagen inderdaad niet naar behoren. We zijn er mee bezig om dit te verbeteren. Fijn om te horen dat u het na de feestdagen weer als goed hebt ervaren.
Team Thuiszorgbed Voordeel

Klinkenberg

Prima gegaan alles op tijd geleverd,vriendelijke mensen.prima service

Bert

Goede service, vriendelijke chauffeur/ monteur

Yvette Valkenburg

Meer dan positief!

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Heel hartelijk dank voor uw positieve feedback.

Van Dalen

100% correct

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Fijn om te horen, hartelijk dank.