Hoe heeft u onze bezorging/montage service ervaren?
Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Door fout van mijn kant verkeerd bed besteld. 3 dagen voor levering ontdekt, meteen gebeld en bestelling werd geannuleerd en ander bed werd toch op de geplande datum geleverd. SUPER.

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Dank u wel voor uw review.

Gj van Verseveld

Fijne levering. Keurig op tijd. Komt gemaakte afspraak ook na. Top!

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Hartelijk dank voor uw review

Gerda- Varsseveld

Super bedrijf- Geweldig geholpen, geen probleem om eerder te leveren als eerst was afgesproken. Je wordt goed te woord gestaan aan de telefoon. Arjan de monteur is een supervent, doet het alleen... Super bedrijf- Geweldig geholpen, geen probleem om eerder te leveren als eerst was afgesproken. Je wordt goed te woord gestaan aan de telefoon. Arjan de monteur is een supervent, doet het alleen maar in 1 knipoog en alles was gemonteerd met persoonlijke uitleg.
Zelfs het afval nam hij weer mee! Hij wilde geen fooi aannemen maar ik heb hem bevolen om het te pakken inclusief flesje drinken voor onderweg... Tot gauw bij het 2e bed.

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve review. Heel fijn om te horen dat u ook zo goed te spreken bent ook over onze chauffeur.

Jacques Jacobs

Zeer goed.Snelle levering en montage!Kan niet beter.

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Dank u wel voor uw review.

Pauline Feij

Service gericht en meedenkend!

Hartelijk dank voor uw review.

Prima website, keurig te woord gestaan per telefoon, snelle levering en nette service

Thuis

Heel goed contact gehad met de klantenservice,alles goed uitgelegd en zeer vriendelijk te woord gestaan,was geen probleem.
Alleen heb ik een de verkeerde matras er bij besteld,deze ligt een...
Alleen heb ik een de verkeerde matras er bij besteld,deze ligt een beetje hard,maar goed zal ook wel weer goedkomen,verder verliep alles naar wens,vriendelijk bedankt.

Uitstekend

Zorgoprecht

Reeds drie keer zaken gedaan met Thuiszorgbedvoordeel, elke keer meedenken, snelle levering, vakbekwaamheid van personeel is top.
Ik kan iedereen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Hartelijk dank voor uw review. Erg fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent.

Peter

Prima te woord gestaan na telefonische vragen voorafgaand aan de aankoop. Heel fijn dat er op korte termijn geleverd kon worden. Vakkundige chauffeur/monteur die het bed installeerde en goede uitleg... Prima te woord gestaan na telefonische vragen voorafgaand aan de aankoop. Heel fijn dat er op korte termijn geleverd kon worden. Vakkundige chauffeur/monteur die het bed installeerde en goede uitleg gaf.