Bart Vandaele

Snelle en correcte service.
Degelijke producten.

Snelle levering.
Correcte omschrijving op website.
Efficiƫnte servicedesk.

Snel contact, snelle service.

Supersnelle levering

Patrick

Op vrijdag avond voor 21.00 een artikelen besteld zodat ik deze zaterdag geleverd zou krijgen. Dit was DE reden dat ik bij FitshopXL dit artikel besteld had. De website gaf niet aan dat het artikel... Op vrijdag avond voor 21.00 een artikelen besteld zodat ik deze zaterdag geleverd zou krijgen. Dit was DE reden dat ik bij FitshopXL dit artikel besteld had. De website gaf niet aan dat het artikel niet uitverkocht was. Op zaterdag GEEN besteld artikel ontvangen... Dus voor niks zitten wachten op de geselecteerde tijd en zondag dus niet kunnen trainen met het gewenste product.

Na een zeer verwarrende mail vanuit FitshopXL waar mij een factuur wordt toegestuurd, ik had al betaald maar kreeg de indruk alsnog te moeten betalen. Zelf besloten contact te zoeken met FitshopXL, relatief vlot reactie terug met het bericht dat het artikel op moment van bestellen op was maar nu ineens net binnen was gekomen en gelijk verstuurd ging worden.

Uiteindelijk pakket Dinsdag ontvangen, dit was verder in orde.

Het gevoel dat ik er aan over hou is dat ze op de website aangeven voor 21.00 besteld is gelijk verstuurd (kon zelfs de leverdatum van de volgende dag kiezen) maar dat ze liever op vrijdag eerder weekend gaan houden en de bestellingen dan pas maandag versturen.

Afspraken nakomen omtrent levertijden.

Teksten in mails nakijken, er wordt gesproken over een samenwerking.. Maar ik ben gewoon klant die iets bij jullie besteld heeft... Zeer vreemd

Yvonne

Verkeerd product besteld en ze kwamen heel snel met een goede oplossing.

Klantvriendelijk, snelle afhandeling

Snel

Dit pakje was zo klein, had in enveloppe gepast.
Verspilling van kartonnen doos.

SJ

Ik heb resistance bands gekocht. Echter zijn het geen banden maar losse stroken. Dit staat niet in de beschrijving en is niet te zien op de foto!

Artikel is snel in huis.

Juiste omschrijving plaatsen bij de artikelen om miskoop te voorkomen

Gina

Ik heb een prima ervaring gehad met dit bedrijf.

Het product stond goed omschreven op de website, er stonden duidelijke foto's bij, de website is heel gemakkelijk in gebruik.

Ik ben heel lang op zoek geweest naar de beschrijving van hoe de deurstopper werkt bij de elastiekset die ik kocht, maar die heb ik nergens kunnen vinden. Ook niet in de beschrijving van het product zelf. Nu is het geen hogere wiskunde dus ik weet ondertussen wel hoe het werkt.

Goede en zeer snel geleverd

goede en snelle levering netjes verpakt

ik zie geen rede voor verbetering

Reactie ThuisfitnessXL:

Beste,

Bedankt voor je positieve feedback!

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. :)

Tim van Specishops

Terpie

Tot op heden goede ervaring.

Vandaag besteld morgen in huis šŸ‘

Tip. Productinformatie mag wel iets duidelijker.

Reactie ThuisfitnessXL:

Beste Terpie, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat het artikel voldoet aan uw verwachtingen! In ons blog kun je vaak nog meer... Beste Terpie, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat het artikel voldoet aan uw verwachtingen! In ons blog kun je vaak nog meer achtergrondinformatie vinden over onze fitness artikelen, het blog vind je hier: https://www.fitshopxl.nl/blog/ Met vriendelijke groet, Tim van Specishops