Video Reviews

Nick

Snelle verzending en informatief

Nette afhandeling

Verpakking

Alles ging mis. Ik was om 16 uur zeker thuis. Ik kreeg bericht dat het pakket om 16.02 was aangeboden. Nou ik heb geen bel gehoord en mijn bel doet het...

Daarna de volgende dag dan naar...

Daarna de volgende dag dan naar afhaalpunt Vrouwenpolder. Daar was geen trampoline te zien. Nergens. Alleen ,aar een smal pakket met de ring erin...

Samen met de eigenaar van het afhaalpunt hebben we de ring bekeken en weer ingepakt en naar jullie teruggestuurd.

Ik heb dus nog niks ontvangen!

Toen heb ik gebeld naar jullie bedrijf. De mens die de telefoon opnam moest het ordernummer weten...maar ik heb helemaal geen mail van jullie retour ontvangen...helemaal niets. En ook niet met een ordernummer erop.

En in de mail van het transportbedrijf - die ik wel ontving - werd ook niet verwezen naar een ordernummer. Kortom ik ben echt niet blij!!!

Dusssss...ik heb nog steeds geen trampoline en de ring heb ik niet geaccepteerd...omdat ik ring en trampoline in 1x gezamenlijk heb gekocht. En ik heb al betaald.

Graag een reactie 06 25413543

En nu moet ik in de sterrenbeelden hieronder een ster invullen anders accepteert de computer deze mail niet. Ik wil graag een minpunt toevoegen aan de reeks. Met tegenzin vul ik 1 ster in.

Tot nu toe geen enkel

Ik wil graag dat gene ontvangen waarvoor ik al heb betaald.

Myrthe Janssen

Snelle verzending, helaas ruiken de dynabands wel wat naar vis...

Duidelijke site

?

Wendy Kamp

Keurig afgeleverd

Goede prijs

Geen opmerkingen

Yas

Top

Snelle levering en gratis verzending

Ebook veranderen voor een echte boekje

Rudi Vanhoudt

Tot op heden mijn bestelling nog steeds niet ontvangen ???

Zorgen dat je de bestelling ontvangt,zoals afgesproken,en opeens niets meer te horen krijgt ??

Reactie ThuisfitnessXL:

Vervelend om te horen. Zo te zien had de bestelling helaas wat vertraging opgelopen bij DHL. Gelukkig is het zo te zien inmiddels alsnog bezorgd.

V

Zeer tevreden

Prijs en tracking

De koerier had de goederen persoonlijk kunnen overhandigen in plaats van aan te bellen en het achter te laten. Een mailtje sturen om een review te geven na ontvangst van de goederen maar niet voor.

samuel vermeulen

Heel goed

alles goed

Stop met mailen na bestellingen

Sturen mails na bestelling over feedback

Sturen het product op

Stop met mails sturen

Reactie ThuisfitnessXL:

Wij zijn erg benieuwd naar onze klantervaringen, hiermee kunnen wij onze producten en service verbeteren. Vandaar dat wij onze klanten een verzoek sturen om een review te schrijven.
Mocht je...
Mocht je dit niet willen, kun je de mail negeren of verwijderen,

Hilda

Snelle bezorging. Product big niet un , maar voldoet op het oog wel aan verwachting.

Top