8.3/10

Goed en snel geleverd.
Mooi apparaat.

Bedankt voor je review!

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat het artikel voldoet aan je verwachtingen!

YM van Leeuwen

Goede service. Telefonisch en per mail goed bereikbaar. Denken mee. Ook advies is uitstekend

Zie ervaring met dit bedrijf. Alles ok

Beste,

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen.
Bedankt voor je positieve feedback.

peggy zaal

Gewoon top šŸ‘

Beste,

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen.
Bedankt voor je positieve feedback.

J.S.Romijn Beheer

Levering goed en snel, afhandeling vragen slecht

Gratis oefeningen boek heeft geen betrekking op het gekochte product.
Niet iets gratis aanbieden bij het product waar je achteraf niets aan hebt.

Reactie ThuisfitnessXL:

Beste, Vervelend te horen dat de afhandeling van de vragen niet goed is verlopen. Zou je mij je bestelnummer door kunnen sturen? Dan ga ik kijken wat er precies mis is gegaan en hoe we dat kunnen... Beste, Vervelend te horen dat de afhandeling van de vragen niet goed is verlopen. Zou je mij je bestelnummer door kunnen sturen? Dan ga ik kijken wat er precies mis is gegaan en hoe we dat kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Marleen van Specishops

Prima s avonds besteld andere morgen al binnen

Thuis fitness, Speci shops, Pullbands.nl. Ik weet echt niet meer met wie ik nu te maken heb. Prima om meerdere gezichten te hebben bij dezelfde achterliggende organisatie maar voer het dan ook... Thuis fitness, Speci shops, Pullbands.nl. Ik weet echt niet meer met wie ik nu te maken heb. Prima om meerdere gezichten te hebben bij dezelfde achterliggende organisatie maar voer het dan ook consequent door. Levering verder prima alleen mis ik het beloofde e-book nog.

Veel informatie beschikbaar op de site, prima prijzen.

Identiteiten van verschillende organisaties lopen door elkaar. Bestel bevestiging van de een, factuur van de ander en review verzoek van weer een 3e. Niet heel logisch

Daan Rietdijk

Snel en vakkundig!

Supersnel geleverd

Pas de verpakking aan aan het product. Ik had nu een enorme doos om een bestelling die in een envelop paste. Duurder in verzenden en je moet thuis zijn om het aan te kunnen pakken

Nico van Zanden

Snel, makkelijk en gekregen binnen een dag.

Snelheid

Prima! Snelle levering en goede spullen. Net wat ik zocht.