Video Reviews

Snel geleverd

Gerrit

Had totaal geen ervaring met het bedrijf

Super snelle levering

Nog geen verdere ervaring om dit te (be) oordelen

Tom

Snelle en goede behandelingen

Prijs kwaliteit

Nope

Irene

Prima, doen wat beloofd is

Waar ik de elastieken voor gebruik wordt niet genoemd als oefening in het ebook. Tip!
En 2. je kunt voor sommige oefeningen ook twee elastieken tegelijk gebruiken.

Ronald

Bij mn bestelling zou ook een boek zitten met oefeningen.
Dat zat er niet bij.
Het boek was de reden dat ik mn bestelling bij dit bedrijf heb gedaan.
Ik ben dus niet tevreden en...
Bij mn bestelling zou ook een boek zitten met oefeningen.
Dat zat er niet bij.
Het boek was de reden dat ik mn bestelling bij dit bedrijf heb gedaan.
Ik ben dus niet tevreden en zou in elk geval dat boek zeker nog willen ontvangen.

Nee

Zie eerste opmerking

Jan Damminga

S'avonds besteld, de volgende dag niet bezorgd, wij waren afwezig.
De volgende dag is het bezorgd.
Inhoud is prima

snelle levering

nog niet

Olga

Ben zeer tevreden, vlugge levering, product oké. Een opmerking. Een kleine brochure met wat basisoefeningen zou toch aan te bevelen zijn....

Barry

Goede spullen.

Goede levering veel eerder als aangegeven

Eerste bestelling geen ervaring met dit bedrijf bestelling oké.

Van de huisarts kreeg ik het advies op mijn vraag of ik via de computer gewrichts-versterkende en stabiliserende schouder/nek oefeningen op kon vragen. Dat heb ik gedaan en kwam zo op uw site... Van de huisarts kreeg ik het advies op mijn vraag of ik via de computer gewrichts-versterkende en stabiliserende schouder/nek oefeningen op kon vragen. Dat heb ik gedaan en kwam zo op uw site terecht. Ik heb goede ervaring met uw bedrijf. De informatie die ik via uw website verkreeg, was duidelijk en ruim voldoende om mijn keus te kunnen maken.

Met de oefeningen die ik doe, m.b.v. de bij u gekochte Specifit banden kan ik op de juiste manier de oefeningen uitvoeren
Het kost uiteraard behoorlijke inspanning, wat ook de bedoeling is,...
Het kost uiteraard behoorlijke inspanning, wat ook de bedoeling is, om de oefeningen met een voldoende te beoordelen.
Gelukkig is daar met het aanbieden rekening gehouden, door de banden met een in volgorde grotere weerstand aan te bieden.

ben ik ruim tevreden en hoop met de oefeningen het gewenste resultaat te bereiken. Om verbeterpunten aan te geven heb ik te weinig kennis en ervaring. voor zover ik het nu kan beoordelen,

A.Oppeneer