Video Reviews

Praktijk Evenwicht

Snelle levering en goede prijs/product verhouding

nvt

Great service!

Quick delivery

none

Dennis Hof

Uitstekend, zeker aan te raden!

Eerlijke prijs, kwalitatief goede producten.

Piet Franke

Snelle service

Snelle online chat hulp! Dat zie je niet vaak. Echt goed.

Video uitleg was alleen uitleg in woorden. Geen demonstratie. Misschien beter om beide te doen. Hoe je hem daadwerkelijk gebruikt.

Rick Soons

Prima bestelproces, snelle levering

Duidelijke en overzichtelijke website. Simpel bestelproces en snelle levering

De mini trampoline die ik kocht is van goed kwaliteit en de prijs/product verhouding is prima. Wel mag er iets meer informatie over het product. Het in elkaar zetten van de trampoline vereist veel... De mini trampoline die ik kocht is van goed kwaliteit en de prijs/product verhouding is prima. Wel mag er iets meer informatie over het product. Het in elkaar zetten van de trampoline vereist veel kracht en zoals de Engelstalige handleiding meldt: je kunt makkelijk je bezeren bij het in elkaar zetten. Hier mag iets meer info / begeleiding worden gegeven.

Makkelijk te bestellen, kon aangeven wanneer het geleverd kan worden. Zeer snelle orderverwerking. Prima product, goed kwaliteit.

Ik had een ontvangstdag opgegeven maar het product werd toch veel eerder geleverd dan ik heb opgegeven. Was even stress over of ik thuis kon zijn voor de tweede afleverpoging. Ik had namelijk weinig... Ik had een ontvangstdag opgegeven maar het product werd toch veel eerder geleverd dan ik heb opgegeven. Was even stress over of ik thuis kon zijn voor de tweede afleverpoging. Ik had namelijk weinig trek om het zelf op te halen bij een PostNL afhaalpunt voor een apparaat van 13 kilo.

Dat ik vlug mij spullen binnen had binnen 24 uur in huis šŸ¤™

Nee

Uitstekend. Goede website en snelle afhandeling.

Uitstekende communicatie en snelle afhandeling

Prima in het geven van informatie! Zeer tevreden over het ontvangen product.

Goede prijs/ kwaliteitverhouding