Video Reviews

Gerard Houkes

Goed!

Snel

ruud draai

Goede ervaring, ruime keuze en leuke prijzen

nvt

nvt

Bijtel

Na 1e klacht, ratelend geluid, en vele mails na 7 maanden een andere ontvangen, die na 4 weken dezelfde klacht gaf. Dit alles binnen garantieperiode van 1 jaar ! Aankoop december 2021. Als... Na 1e klacht, ratelend geluid, en vele mails na 7 maanden een andere ontvangen, die na 4 weken dezelfde klacht gaf. Dit alles binnen garantieperiode van 1 jaar ! Aankoop december 2021. Als antwoord kreeg ik na 2e klacht te horen: “Wij doen hier verder niets meer aan” . Dus “einde garantie”. !! Ook nog aangesloten bij Webwinkel keurmerk. ! Dit keurmerk geeft dus geen enkele garantie bij een aankoop.
Bedrijf om hier maar

Niets

Klant wordt niet serieus genomen als er een klacht is over de aankoop. Onbetrouwbaar dus.

matthias

Precies wat ik zocht, snel geleverd, en voor een goede prijs

goede updates & snel geleverd

geen, alles perfect

Frank de Wijn

Vriendelijke mensen. Komen hun beloftes na .

De elastieken zijn sterk afgewerkt. Het bevestigingsmateraal is van hoge kwaliteit. Prettig voor een stevige workout.

Geen.

Erwin Hendriks

Erg fijne webshop, prijs en kwaliteit is uitstekend. Goede service en zeer snelle levering.

Aantrekkelijke prijzen, goede uitleg, eerlijk en betrouwbaar, verschillende mogelijkheden betaling, zelfs achteraf. Snelle levering en je wordt uitstekend op de hoogte gehouden over de vorderingen... Aantrekkelijke prijzen, goede uitleg, eerlijk en betrouwbaar, verschillende mogelijkheden betaling, zelfs achteraf. Snelle levering en je wordt uitstekend op de hoogte gehouden over de vorderingen van je bestelling.

Nog niet

zara sani

makkelijk

Elise

Morgen in huis is niet gebeurd.

Duidelijke website

Je moet niet zeggen dat je het product morgen in huis hebt als je voor 21:00uur bestelt als je dat niet waarmaakt. (Ik heb besteld op doordeweekse dagen) Het is misleidende informatie.

N

Goede service. Fitnesstrampoline bleek niet van voldoende kwaliteit, maar dit is goed en snel met mij opgelost.

Klantenservice is snel en lost op.

Allicht kwaliteitsverschillen noteren bij producten.

Kate Schaafsma

Niet nog niets ontvangen

Niet

Afleveren

Reactie ThuisfitnessXL:

Zo te zien is uw bestelling retour gestuurd omdat u tijdens meerdere aflevermomenten niet aanwezig was. Voor een nieuwe levering kunt u contact met ons opnemen, anders wordt het retour standaard... Zo te zien is uw bestelling retour gestuurd omdat u tijdens meerdere aflevermomenten niet aanwezig was. Voor een nieuwe levering kunt u contact met ons opnemen, anders wordt het retour standaard terugbetaald.