Video Reviews

Erwin Hendriks

Erg fijne webshop, prijs en kwaliteit is uitstekend. Goede service en zeer snelle levering.

Aantrekkelijke prijzen, goede uitleg, eerlijk en betrouwbaar, verschillende mogelijkheden betaling, zelfs achteraf. Snelle levering en je wordt uitstekend op de hoogte gehouden over de vorderingen... Aantrekkelijke prijzen, goede uitleg, eerlijk en betrouwbaar, verschillende mogelijkheden betaling, zelfs achteraf. Snelle levering en je wordt uitstekend op de hoogte gehouden over de vorderingen van je bestelling.

Nog niet

zara sani

makkelijk

Elise

Morgen in huis is niet gebeurd.

Duidelijke website

Je moet niet zeggen dat je het product morgen in huis hebt als je voor 21:00uur bestelt als je dat niet waarmaakt. (Ik heb besteld op doordeweekse dagen) Het is misleidende informatie.

N

Goede service. Fitnesstrampoline bleek niet van voldoende kwaliteit, maar dit is goed en snel met mij opgelost.

Klantenservice is snel en lost op.

Allicht kwaliteitsverschillen noteren bij producten.

Kate Schaafsma

Niet nog niets ontvangen

Niet

Afleveren

Reactie ThuisfitnessXL:

Zo te zien is uw bestelling retour gestuurd omdat u tijdens meerdere aflevermomenten niet aanwezig was. Voor een nieuwe levering kunt u contact met ons opnemen, anders wordt het retour standaard... Zo te zien is uw bestelling retour gestuurd omdat u tijdens meerdere aflevermomenten niet aanwezig was. Voor een nieuwe levering kunt u contact met ons opnemen, anders wordt het retour standaard terugbetaald.

Helga Daalmans

Goed eerlijk berdijf

goede foto's en maten

iets meer info hoe hard of zacht zo een roller is

Coen Hulleman

2 mails gestuurd met mijn opmerking en klacht. Niets gehoord

Alles

Anneke Schram

Doen wat er geschreven is op de site

snelle levering

niets

lester huber

Slecht levering nog steeds niet binnen 23-12-2021 levering werd ok niet via dhl geleverd zoals vermeld op de site het komt nu via gls dat is de slechtste koerier bedrijf die er is

Nooit meer via gls versturen

Reactie ThuisfitnessXL:

Beste klant,
Vervelend dat uw bestelling te laat is bezorgd, helaas kan een zending naar het buitenland wat langer duren dan een levering in Nederland, onze excuses hiervoor.
Ik heb u een...
Beste klant,
Ik heb u een kortingscode toegestuurd via de mail, voor als u in de toekomst nog een bestelling bij ons wilt plaatsen.
Groet, Klantenservice Specishops

Alice Meulensteen

Slechte levertijd en klantenservice

Gratis levering

Levertijd 7 dagen te laat. Begrijpelijk dat het drug is bij postbezorgers maar dan adverteer niet met “vandaag besteld, morgen in huis”. Vervolgens bij mail contact niet echt antwoord aansluitend op... Levertijd 7 dagen te laat. Begrijpelijk dat het drug is bij postbezorgers maar dan adverteer niet met “vandaag besteld, morgen in huis”. Vervolgens bij mail contact niet echt antwoord aansluitend op de vraag. Bij telefonisch contact beloofd dat er een onderzoek gestart zou worden en ik dit terug zou horen, maar niets meer van gehoord. Track en trace code ook niet gecommuniceerd zoals beloofd.