Christiaan corver

Goede service, snelle levering. Zeer tevreden met mijn hikoki reciprozaag.

Jelle

Goede communicatie met THS over een aanbieding en daarna vlotte levering!

Communicatie

Andre Möller

Prima terugmelding omdat de bestelde artikelen niet op voorraad waren.

Klantvriendelijk en direct

Wilco

Ik had een voorkeur bezorgdag aangegeven en ze hielden hier perfect rekening mee met de verzending.

Dirk Groenewegen

Communicatie vriendelijk en snel

Sterke punten en/of tips

Stekker van schakelaar was verkeerd gemonteerd. Heb de schakelaar gistermiddag nog kunnen omruilen bij de producent in Rotterdam . Die bevestigde de fout. Vraag is of jullie hele voorraad deze fout... Stekker van schakelaar was verkeerd gemonteerd. Heb de schakelaar gistermiddag nog kunnen omruilen bij de producent in Rotterdam . Die bevestigde de fout. Vraag is of jullie hele voorraad deze fout heeft . De nieuwe schakelaar doet het , ik ben gered, mazzel gehad dat de producent op zaterdagmiddag op kantoor was. Een hele aardige en behulpzame man , compliment

Stefan

Ik kan niet anders zeggen dan dat, heb meerdere keren contact gehad op diverse manieren, er altijd netjes en snel is gereageerd. Ook de service en de veelzijdige producten maakt dit bedrijf voor mij... Ik kan niet anders zeggen dan dat, heb meerdere keren contact gehad op diverse manieren, er altijd netjes en snel is gereageerd. Ook de service en de veelzijdige producten maakt dit bedrijf voor mij een topper!

Sterke punten en/of tips

Goed antwoorden op mijn vragen en vooral 'no nonsens' misschien komt dat wel een beetje door de Groningse mentaliteit. ;-)

Timmerbedrijf Huigen

Super snel geleverd, vrijdag besteld zaterdag geleverd dus kon maandag met de klus beginnen.

Tjip P.

Heldere informatieve website.

Sterke punten en/of tips

Het is misschien lastig, maar het zou handig zijn als jullie exact aangeven als een product niet leverbaar is, over hoeveel dagen het wel leverbaar is. Ik ondervond het met een pomp.

Joop Sloot

Doen wat ze beloven