Bern

Super

Jouw ervaring

Wat een service geeft Miranda, wat een liefde voor haar bedrijf en medemens. Door haar inzet kon mijn vriendin op tijd haar geschenk ontvangen. Ik draag haar en haar bedrijf een warm hart toe!... Wat een service geeft Miranda, wat een liefde voor haar bedrijf en medemens. Door haar inzet kon mijn vriendin op tijd haar geschenk ontvangen. Ik draag haar en haar bedrijf een warm hart toe! Miranda, nogmaals bedankt ?

Jure

TAM symbol silver

Jouw ervaring

I love it, good quality! I would recommend it to my friends.

Tineke

Top

Jouw ervaring

Erge leuke spullen soms wel moeilijk vindbaar

Daniel

Feelgood winkel

Snel geleverd

H Cesur

Superleuke kaarten en zeer snelle service

Jouw ervaring

De kaarten met een leuke tekst erop gebruik ik ieder jaar als afscheidsgroet voor mijn leerlingen. Er is een zeer ruime keuze maar ik bestel er altijd meer zodat er altijd een kaart tussen zit die... De kaarten met een leuke tekst erop gebruik ik ieder jaar als afscheidsgroet voor mijn leerlingen. Er is een zeer ruime keuze maar ik bestel er altijd meer zodat er altijd een kaart tussen zit die bij de persoon past. Ze zijn goedkoper dan in de winkel waar ik ze vorig jaar heb gekocht. Supersnelle service: ze waren gelijk de volgende dag al geleverd!

Massé Virginie

Schitterend!

Jouw ervaring

Hele mooie en pure materialen! Netjes en verrassend ingepakt!

E.Wamelink-Hermans

Prima Service

Jouw ervaring

Goede ervaring. Bestelproces eenvoudig en levering mooi op tijd

Martine

Super!

Jouw ervaring

Goede en vriendelijke communicatie, snelle verzending en prachtige producten!

Lisa

Snelle levering, mooie producten

Jouw ervaring

Eerder geleverd dan verwacht, dus goed op tijd voor traktatie. Leuke en mooie producten voor kinderen, heel attent.

Ron Pelsmaeker

Mijn eerste aankoop!

Jouw ervaring

Goed navigerende website met originele afwijkende producten. Snelle en goede afhandeling, service en levering.