Geertje

Zeer tevreden

Jouw ervaring

Fijne website en vlotte verzending.

Connie van der meer

LP vintage latino

Jouw ervaring

Snelle levering en duidelijk site

Alwin Koolen

Professioneel en betrokken

Jouw ervaring

Goede webshop, keurige afhandeling en opvolging, ook als je zelf een fout hebt gemaakt. Zeer goed verpakt. Graag nog een keer.

Jeugdhulp Hageland

Een warme ontmoeting

Jouw ervaring

fijne samenwerking, duidelijke website, goed productaanbod.
fijne samenwerking, duidelijke website, goed productaanbod.
Alleen jammer dat de bevestigingsmail in de spam terecht is gekomen waardoor ik na online betaling geen zicht had of mijn bestelling nu verwerkt was.

R

Prima product, hoge verzendkosten.

Jouw ervaring

Ik kocht dus enkel 10 velletjes papier en de verzendkosten moesten 4,95 zijn. Ik vond dit een beetje veel. Jammer

Levert

Jouw ervaring

Bestelde een Boliviaanse draagdoek via de site, simpel en eenvoudig en twee dagen later werd ie keurig verpakt in inpakpapier geleverd.

Lucy

Heel prettig

Jouw ervaring

Betaalbaar en snel. En super leuk verpakt

Lisa

Vlotte levering en goede producten

Jouw ervaring

Netjes en snel geleverd. Erg tevreden met het product.

Bern

Super

Jouw ervaring

Wat een service geeft Miranda, wat een liefde voor haar bedrijf en medemens. Door haar inzet kon mijn vriendin op tijd haar geschenk ontvangen. Ik draag haar en haar bedrijf een warm hart toe!... Wat een service geeft Miranda, wat een liefde voor haar bedrijf en medemens. Door haar inzet kon mijn vriendin op tijd haar geschenk ontvangen. Ik draag haar en haar bedrijf een warm hart toe! Miranda, nogmaals bedankt ?

Jure

TAM symbol silver

Jouw ervaring

I love it, good quality! I would recommend it to my friends.