Inge

Prima!

Sharon

Prachtige geboortedag Boeddha’s

Jouw ervaring

Afgelopen week 2 geboortedag Boeddha’s besteld. En wat zijn de Boeddha’s prachtig tot in het kleinste detail. Mooi verpakt in een handgeschept papieren tasje met daarin een beschrijving van de... Afgelopen week 2 geboortedag Boeddha’s besteld. En wat zijn de Boeddha’s prachtig tot in het kleinste detail. Mooi verpakt in een handgeschept papieren tasje met daarin een beschrijving van de Boeddha en een klein beschermzakje. Echt een aanrader als je iemand iets persoonlijks cadeau wil geven.

tai chi tao

EEN CADEAU BIJ EEN CADEAU

Jouw ervaring

Ik kocht een cadeautje voor cursisten, dat werd snel perfect geregeld. Bovendien kreeg ik voor zelf er nog eens een gratis attentie bij. Klasse!!

Trajectum College

Superleuke kaarten

Jouw ervaring

Ik bestel elk jaar de kaarten voor mijn examen leerlingen. Dit jaar was ik vrij laat met bestellen en gelukkig door de snelle service had ik ze in het weekend binnen zodat ik ze kon schrijven.... Ik bestel elk jaar de kaarten voor mijn examen leerlingen. Dit jaar was ik vrij laat met bestellen en gelukkig door de snelle service had ik ze in het weekend binnen zodat ik ze kon schrijven. Supersnelle service !! En de zakjes thee in de doos is super lief 🥰

Nicole

Alles top

Jouw ervaring

Ik had nog wat vragen, maar werd snel en goed geholpen en de levering ging snel

Yotramuchi, the Art of Being

Klankschalen

Jouw ervaring

Miranda is erg sensitief en hielp mij in alle rust de juiste klankschalen uitkiezen. Even een pauze tussendoor en weer gaan luisteren. Het wad best een grote aanschaf en je moet het niet te snel... Miranda is erg sensitief en hielp mij in alle rust de juiste klankschalen uitkiezen. Even een pauze tussendoor en weer gaan luisteren. Het wad best een grote aanschaf en je moet het niet te snel doen gaf zij aan.

Angela Heijn

Koelkast magneet

Jouw ervaring

Mijn verslaving aan koelkast magneten kan ik hier helemaal laten losgaan

Lydia

Klankschaal

Jouw ervaring

Zeer goed contact met eigenaar zeer behulpzaam. Heeft Geluid fragmenten gemaakt. Fijn contact.
En zo een zeer goede aankoop gedaan van een prachtig klinkende filmopnames klankschaal. Heel blij mee!

Reg

OK

Jouw ervaring

Heb lang moeten wachten maar mijn rose dinsdag Boeddha was er eindelijk weer.

M

Leuk cadeautje