ZeerTevreden

Veel keuze

Reactie Thermowear:

We doen ons best om het aanbod zo uitgebreid mogelijk te houden, zonder dat je kan verdrinken in de keuze. Gelukkig heeft dat bij jou goed uitgepakt, top! Bedankt en een hele fijne dag! Met... We doen ons best om het aanbod zo uitgebreid mogelijk te houden, zonder dat je kan verdrinken in de keuze. Gelukkig heeft dat bij jou goed uitgepakt, top! Bedankt en een hele fijne dag! Met vriendelijke groet, Daniel van Thermowear

Nvt

Mooie kleding, fijne reclame

Reactie Thermowear:

Bedankt voor je waardevolle reactie, daar kunnen we wat mee! Ook al maken we niet veel reclame (mond op mond reclame is voor ons belangrijker), ik ben blij dat het je bevallen is. :-) Hele fijne... Bedankt voor je waardevolle reactie, daar kunnen we wat mee! Ook al maken we niet veel reclame (mond op mond reclame is voor ons belangrijker), ik ben blij dat het je bevallen is. :-) Hele fijne dag en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Daniel van Thermowear

Broek en shirt besteld , snel geleverd.
Shirt viel te klein uit, 1 maat groter besteld.
Kwam ook weer snel binnen, te kleine maat retour.
Alles in enkele dagen geregeld.

Goed advies ontvangen.

Hele goede service. Odlo thermowear had een schade en er werd meteen actie ondernomen door Thermowear op een vriendelijke correcte wijze šŸ‘

Snelheid

Maritza

Zeer tevreden. Kan iedereen die goede thermokleding zoekt deze website aanraden.

Leveren hoge kwaliteit thermokleding. Goede en zeer vriendelijke klantenservice.

Peter Prinsen

Super

Snelle communicatie en dito levering met opvolging!

Prachtige kleur en zalig warm

Persoonlijke en snelle levering

Patrick

Keurige levering zoals ik van ze gewend ben, bestel er inmiddels regelmatig

Eric Stam

Wij waren op zoek naar specifieke thermokleding voor onze reis naar Lapland. We kwamen bij o.a. Thermowear uit.
Met behulp van de keuzehulp heb we een goede keuze kunnen maken. Er is veel...
Met behulp van de keuzehulp heb we een goede keuze kunnen maken. Er is veel keuze en de keuzehulp kan daarbij helpen.
Heel snel geleverd. Alles zat perfect en we zullen er veel plezier van hebben.
Thermowear zeker aanrader.

Snelle levering, snelle reacties op mails, de keuzehulp heel handig.

Goed assortiment kwaliteitsmerken.
Snelle levering.