Na verloop van het te dragen prikt het soms toch een klein beetje, maar dat zal misschien aan mijn vel liggen; ook had ik het iets warmer isolerend verwacht, maar al bij al tevreden over de aanschaf...

zacht om te dragen en redelijk isolerend

Hoi,

Bedankt voor de nuttige feedback! Graag hoor ik van je welk artikel net niet helemaal voldeed aan je verwachtingen want dan kan ik even met je meedenken. Misschien heb je wel het verkeerde item gekocht waarvoor je het wil dragen. Er zijn namelijk zo vreselijk veel mogelijkheden; voor alles is wel een goed product te vinden namelijk.

Laat het mij even weten als ik je hiermee verder kan helpen, of als je nog aanvullend advies nodig hebt.

Alvast bedankt en een fijne dag!

Ga zo door

Snelheid van afhandeling en service

Hi,

Bedankt voor het complimentje, vinden we tof! ;-)

Fijne dag en graag tot ziens.

Daniel van Thermowear

Heerlijke goedzittende warme kleding! Goede kwaliteit en prettig met dragen. Deze vakantie in Lapland -35 en ik was heel blij met de aanschaf van het thermenondergoed, T-shirt en sokken.

Hoi,

Wat goed om te lezen dat de kleding voldeed aan je verwachtingen. Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt gehad. ;-)

Als wij nog iets voor je kunnen betekenen horen wij het graag.

Nogmaals bedankt en een fijne dag!

Manuel

Nope

Snel geleverd, goed geregeld.

Hoi Manuel,

Bedankt voor je tevredenheidsscore, daar zijn we super blij mee!

Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag.

Fijne dag!

Snelle levering!

Goede website, duidelijke info.

Hoi,

Goed om te lezen dat je alles duidelijk hebt kunnen vinden. Bedankt voor het complimentje en ik wens je een hele fijne dag!

Daniel van Thermowear

Bestelling ging prima, snel geleverd.

Reactie Thermowear:

Bedankt voor je review, super!

Veel plezier met de kleding en graag tot de volgende keer!

Theo

Ga vooral zo door.

Heel snelle goede bezorging en goed ingepaktšŸ‘šŸ½

Ha Theo,

Bedankt voor je bestelling en fijne feedback, daar worden we vrolijk van!

Veel plezier met je producten en als we nog iets voor je kunnen betekenen horen we het graag.

Daniƫl van der Lelij

Pas

Mijn mening,
Thermowear heeft een overzichtelijk aanbod en adequate uitleg over hun producten. De keuzehulp is heel handig en ik was verrast van de snelle levering. Afgelopen week heb ik mijn bestelde thermo kleding uitvoerig getest en ben daar zeer tevreden over. Binnenkort kunnen ze van mij een 2e bestelling verwachten.

Voorheen was ik sceptisch over thermokleding.
Voor de mensen die net als ik sceptisch zijn over of thermokleding echt werkt, en of A merken daadwerkelijk beter zijn dan wat de lidl je voorschotelt. ...Ja het werkt echt, en deze kleine investering is het voor mij dubbel en dwars waard.

Hi Daniƫl,

Bedankt voor je waardevolle feedback en beoordeling, daar zijn we super blij mee!

En ja, thermokleding werkt inderdaad erg goed, als je de juiste kan vinden die bij jouw situatie past. Zoals je gemerkt hebt geven we je graag advies, dus als je volgende keer weer iets zoekt dan horen we het graag.

Fijne dag!

Hallo,

Enorm bedankt voor je review, we waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Top!

Veel keuze

Reactie Thermowear:

Bedankt voor je review en veel plezier met je kleding!