Martijn

Verstuur pakjes met Postnl, die is veel fijner dan DHL :)

Snelle service!

Tim de Waard

Ga zo door!

Geweldige service en advies. Doen wat ze zeggen en geen woord overdreven. 2undr Power shift boxers gekocht. Geweldig product. Kon vlot omruilen voor de juiste maat.

Peter-Jan

snelle levering, duidelijke mailbevestiging. Gewoon goed geregeld!

Ik ben op zoek naar een vest van merino wol. Gaan jullie dat ook verkopen? (voor vrouwen)
Heb laatst een hemdje met spagettiebandjes van merino bij Bil.com gekocht, omdat jullie dit niet...

overzichtelijke website, mooie kwaliteit, goede service

Anouk

Ga vooral zo verder!

Een superservice!
Voor vragen stuur je een mail en krijgt vrijwel meteen antwoord, zelfs in het weekend!
Kunnen veel bedrijven van leren...

Anton van der Gaag

Mijn complimenten voor de aangename manier waarop jullie communiceren! Jullie enthousiasme is duidelijk merkbaar in de e-mails die ik van jullie ontvang. Ga door op dezelfde aanstekelijke manier,...

Daniel en Jessica zijn ter zake kundig, snel in het beantwoorden van vragen en de levering is eveneens snel én accuraat. Aftersales is fenomenaal.
Als je iets zoekt dat zij niet direct in het assortiment hebben, zijn ze graag bereid moeite voor je te doen om het gezochte artikel toch te kunnen leveren. Echt een hele grote aanrader, deze webshop. Als ik voor het sporten of motorrijden thermokleding nodig heb of ondergoed of sokken dan kijk altijd eerst bij Thermowear.

Arno

Goede communicatie en snelle levering

Hoi Arno,

Bedankt voor je feedback en goed om te horen dat je tevreden bent. Super!

Bedankt en een hele fijne dag!

Daniel van Thermowear

De prijs-kwaliteit verhouding, zou die beter kunnen?

Kwalitatief goede en warme kleding

Hoi,

Wat goed om te horen dat de kleding aan de wensen voldoet (en dat het lekker warm is natuurlijk)!

Bedankt voor je feedback en een hele fijne dag gewenst!

Correct en snel.

Reactie Thermowear:

Bedankt voor je reactie en fijn om te horen dat je tevreden bent! Als wij nog iets voor je kunnen betekenen kun je altijd even contact opnemen.

Bedankt en een fijne dag!

Albert

Vlotte levering

Hallo Albert,

Wat fijn te horen dat de levering goed verlopen is, daar doen we het tenslotte voor.

Graag tot de volgende keer!