Thermowear

Thermowear Ook benieuwd naar feedback over de webshop Thermowear? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1862
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Thermowear met 9.1/10. Gebaseerd op 1862 ervaringen.

Prima.

Herman Valckx
Herman Valckx

er werd meegedacht naar het zoeken van een oplossing

Bent u tevreden over Thermowear?Ja

Goed, er werd snel en adequaat op een vraag gereageerd.

S. P.
S. P.

Klantvriendelijk. Goede service. Snelle reactie.
Er wordt meegedacht. Bijzonder!!!

Geen.

Prettiger dan odlo.

Marc Nuytinck
Marc Nuytinck

Correcte afhandeling van de bestelorder!

Op dit moment nog niet.

Bent u tevreden over Thermowear?Ja

Na mijn eerste bestelling heb ik een goed gevoel van vertrouwen.

Ria Hendriks
Ria Hendriks

Goede site met goede en duidelijke productinformatie!
De vriendelijke en persoonlijke servicegerichtheid vind ik heel fijn!
Ook de informatie over de productie en herkomst van b.v. de marinowol vind ik heel fijn!
Ik kies graag voor kwaliteit en daarin is respect voor de dieren, ons milieu, en de mensen die de producten maken het belangrijkste!!

De meeste bekende merken van kleding voor buitenmensen gebruiken helaas nog stoffen die schadelijk zijn voor natuur en milieu!
Ik hoop dat u ook in de toekomst zult blijven kiezen voor kwaliteit en producten die op een eerlijke manier worden geproduceerd!

Ik ben heel tevreden!.
zelf vind ik de marinoproducten super maar als je net als ik een heel gevoelige huid heb kriebelen al deze producten..
jarenlang los ik dat al op door een basislaag van een ander eerlijk merk onder mijn shirts of boxers van marinowol te dragen. soms kriebelt het zelfs daar doorheen!.
maar zo kan ik dan toch profiteren van de fantastische eigenschappen van marinowol!.

Tom Slenders
Tom Slenders
Bent u tevreden over Thermowear?Ja

Passend assortiment, gunstig geprijsd, snelle levering. zeker een aanrader voor thermo spullen online.

LFM Cornelis
LFM Cornelis

De focus op de klant. Ik kreeg € 5,00 korting omdat de levering slechts een paar dagen verlaat was.

Neen

Bent u tevreden over Thermowear?Ja

Het artikel komt overeen met de beschrijving op de site..
ik heb de boxshort van merinoswol aan en het is heerlijk warm. ondanks de vertraging van enkele dagen van de levering, kwam het net op tijd nu het weer omgeslagen is.

Joeri Klein
Joeri Klein

Snelle bezorging, zeer goede en snelle opvolging op vragen.

Misschien kan nog duidelijker worden aangegeven welke artikelen het warmst zijn voor wanneer je actief bent en wanneer je passief bent/een indeling in hoe warm bepaalde kledingstukken zijn (dit kan ook met temperatuurindicaties, zoals ze met slaapzakken soms doen (-40 tmt -20, -20 tmt -10, -10 tmt 0, etc.). Dat is nog niet zo duidelijk op de website nu.

Bent u tevreden over Thermowear?Ja

Zeer goed! professionele website, zeer snelle bezorging en er wordt bijzonder snel en duidelijk op vragen gereageerd. de beantwoording is ook persoonlijk, geen standaard antwoorden. super!.

Margreet
Margreet

Snel

Neen

Bent u tevreden over Thermowear?Ja

Snelle en nette levering.

Rian
Rian

Snelle levering, veel keus.

Beter voor het milieu om 1 paar sokken met de brievenbuspost te verzenden ipv pakketpost.

Betrouwbaar.

Bedrijfsinformatie

THERMOWEAR (https://www.thermokleding.nl) is de online specialist op het gebied van thermo ondergoed, thermokleding en functionele sportkleding. Wij leveren uw bestelling snel thuis en geven u deskundig advies. Heeft u vragen over de kleding of het gebruik van het ondergoed? Vraag het ons en we helpen u graag verder!
Adres
Kibbelveen 16