2052 beoordelingen

2052 Reviews

Truus Lucassen

Fijn dat het een Nederlands product is.
Degelijke kwaliteit.

Nee.

Niels van Kempen

Goed, proffesioneel en eerlijk advies.

Zeer uitgebreide productomschrijvingen op de site. Kwalitatief goed product, verkoopt geen rommel.

Het enige aandachtspunt wat ik kan bedenken zou de voorraad van de artikelen zijn. Mijn voorkeur ging uit naar zwart, uiteindelijk door de voorraadstatus voor blauw gekozen omdat deze direct geleverd kon worden. Voor de rest zeer tevreden. De producten zelf nog niet kunnen testen omdat het nu weer wat warmer is, zodra de kou weer komt zal ik een productreview op de site schrijven.

Bert Schilperoord

Keurig & netjes

Misschien snellere levering en minder verpakking. Bestelling was een nekwarmer. Had in envelop gekund i.p.v. .doos met verpakkingsmateriaal. Minder kosten en beter voor milieu

Reactie Thermowear:

Hallo meneer Schilperoord,

Bedankt voor de review, daar kunnen we iets mee.

Het is vreemd dat het pakketje er één dag langer over heeft gedaan dan de bedoeling was. Ik ga dit even laten nakijken zodat we dit kunnen voorkomen.

Wat betreft de verpakking: een nekwarmer past zeker in een envelop en ook dat ga ik laten nakijken. Het kan best zijn dat door de enorme drukte op dat moment de inpakker er voor heeft gekozen niet van zijn routine af te wijken, om kans op fouten te minimaliseren.

We gaan er mee aan de sleg en hartelijk dank voor de genomen moeite.

Fijne dag!

D. van den Hoek, Thermowear

Jeroen Rebergen

Ik bestel al ruim 10 jaar bij Thermowear en heb inmiddels een kast vol kleding van hun. Hele fijne zaak en altijd goede hulp van Daniel of Jessica. Ze weten wat ze verkopen en kunnen dus heel goed...

David Demeester

Een webwinkel met producten van uitstekende kwaliteit

mark

prima producten

Mailbevestiging bij bestelling

Brands

Goed. Bestelde spullen op tijd ontvangen.

Geen spannende dingen meegemaakt tijdens mijn bestelling, dus alles prima in orde, voor zover ik heb kunnen inschatten. Wel een verbeterpunt voor dit feedbackformulier; mi is prima beter dan goed en zelfs beter dan zeer goed...

Elly

Goed bedrijf.

Het bestelde produkt wordt keurig op de afgesproken dag afgeleverd.

Geen.

Wim Antonissen

Ruime keuze en snelle levering.

nee

nee