9.5/10

maries

Doet wat het zegt. simpel en snel te leggen

thermostaat was na 3 dagen kapot; zonder enig aarzelen een nieuwe (betere) gekregen.

M.Nienhuis t.h.o.d.n. de klussenier

Heb een vloerverwarming besteld kreeg toen de verkeerde geleverd, maar dit werd heel netjes opgelost.

vriendelijke service. leuk produkt

kan nauwkeuriger. Maar ja foutje is menselijk ik maak ze ook genoeg

Van der Horst

Wat een wonderbaarlijk materiaal! Zelfs nadat een lekkage mijn net gelegde laminaatvloer onder water zette was dit voor de vloerverwarming geen probleem. Levering snel, instructie (film) duidelijk....

M.J.Kole

Snelle levering, compact verpakt, eenvoudig te leggen.

D. Veen

Bestellen, leveren, plaatsen, stroom erop en klaar

Snelle levering, compleet en goed verpakt

Niet zo geschikt voor vloerbedekking i.v.m de doorkomende dubbel gevouwen punten
Ondanks legplan en dik foelie

Hans Stomps

Goede duidelijke website. Uitzoeken en bestellen duidelijk.
Een zeer snelle levering. Alles was complete en goed verzorgd

Mark

Ik ben erg tevreden over de service welke Thermolamina.nl biedt. De site is toegankelijk en redelijk overzichtelijk. Qua prijs zitten ze vrij scherp en de communicatie met ze verliep ook erg vlot..

prijs

ruimer assortiment

D. Van Iersel

Meer dan oke. De site is overzichtelijk en makkelijk in het gebruik. De bestelling was de volgende dag al in mijn bezit met alles erop en eraan!

E. van der Wouden

Snel en correcte levering. Vloerverwarming besteld omdat het de goedkoopste was. Dozen werden na een dag geleverd. Alles is zeer correct gebeurd.

Reactie ThermoLamina.nl:

Dank u wel! Fijn om te horen dat je zo positief over ons bent. We hopen dat u veel plezier hebt van ons product.
Groet!
Team Thermo Lámina

W.B. Roos

De bestelling verliep snel en zonder problemen.
De levering was ook super snel.
De montagehandleiding is duidelijk en toen ik toch nog een vraag had heb ik gebeld en werd uiterst...

Service, snelheid, klantvriendelijkheid.

Duidelijkheid m.b.t. ondervloer bij laminaat.