Den Dekker

De bestelling verliep soepel

De bestelling verliep soepel en ik had de spullen snel in huis, in zo’n geval ben ik snel tevreden

M. M. Sleutels

Prijs was goed

Prijs was goed. Levering direct de volgende dag en ik kon via een code de orderstatus bekijken dus dat was allemaal prima in orde.

wat meer assortiment

A. Vink

Nette service

Zeer snelle levering en nette service, ik had een keer het verkeerde besteld. Ik had het geld binnen 3 dagen terug op mijn rekening.

r. de Bruin

Prima webwinkel, slechts één minpuntje, product was uitverkocht, wegens een nieuwe levering had ik het product niet de volgende dag maar na twee dagen in huis, geen ramp verder. Zoals ik verder al zei, prima webwinkel. Bestellem ging vlot, product kwam in prima conditie aan, helemaal top.
After sales heb ik (gelukkig) (nog) geen ervaring mee, dus die kan ik niet beoordelen.

C Dekker

Na eerst telefonisch contact te hebben gehad, heb ik besteld. Levering ging vlot en was netjes binnen 24uur gerealiseerd. Ook bij het afgesproken telefonische contact werd vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Alles oké dus.

M de Veer

Het is gewoon goed, zoals het hoort.

uitstekende levering, vandaag besteld, morgen binnen gekregen, zonder onaangename kosten en verrassingen

G. de Graaf

Binnen 24 echt in huis, en persoonlijk overhandigd door de postbezorger. Goed verpakt & verzegeld, erg tevreden

Uitbreiding assortiment

Jack Jansen

Zeer goed

Ik heb geen produkt besteld maar informatien opgevraagd. Zeer goed dat het bedrijf zelfs op zondag bereikbaar is. De gegeven uitleg was uitgebreid en helder.

Vermeld op uw site dat het produkt niet geschikt is om onder tegels te leggen.

Ria Huls

Goede ervaring opgedaan met bestelling voor badkamervloer.

Snelle levertijd en betrokken met de klanten.
Willen behulpzaam zijn en moeite doen voor de klant. Super!

Luc

Ik gebruik de vloerverwarming voor een kweekruimte van planten en vissen warm te houden.Uitstekende warmte verdeling.
Snelle en correcte aflevering.

Snelle en correcte aflevering.