9.5/10

Jos

Na klacht over geleverde thermostaat is door de klantenservice een oplossing gezocht en gevonden waar wij erg blij mee zijn. Verwarming werkt prima nu en wij zien de komende winter met plezier...

Aftersales. Correcte en snelle reactie en oplossing is door de klantenservice geleverd. De nieuwe thermostaat is duidelijk een verbetering.

Plaatje van de thermostaat op de site verdient aanpassing. Verbruik kw van de vloerverwarming per m2 wordt niet vermeld.

Hans

Prima levering en erg snelle service

Snelle reactie op mijn offerteaanvraag en een prima oplossing ontvangen.

De oplossing voor onder tegels staat nog niet op de website.

Van der Lubben

Correcte afhandeling en Hulp bij levering

Volgens track en tracé zou het pakket de volgende dag afgeleverd worden. Het pakket was echter door de bezorging in de verkeerde bus meegegeven. Na een paar telefoontjes werd de oorzaak achterhaald en werd het pakket de volgende dag bezorgd. keurig opgelost!

Michael

Super snelle levering

Vrijdagmiddag om 15:00 uur besteld, zaterdag rond 13.00 uur al bezorgd, goed ingepakt verzonden.

Feitsma

Na installatie valt mij op dat de laminaatvloer zeer snel warm is. Het verbruikt aan kW per dag valt mij bijzonder mee. Heb er tijdelijk een kW meter tussen geplaatst. Kan iedereen die een...

Snelle levering.

After Wales kan ik nog niet beoordelen.

Maarten

Goede en snelle service

Product de volgende dag al keurig in huis gekregen. Zeer goedkope en snelle service. Wat mij betreft een aanrader

Meer assortiment? Volgens mij is er maar één type product beschikbaar.

T. Lammers

Goed volgens afspraak geleverd.

Goed volgens afspraak geleverd. Alles netjes in een goede doos. Tevreden over de snelle levering en goede prijs

Van Gucht Erwin

Verwarming nu pas echt kunnen gebruiken, super content van het product. Min puntje daar waar men de folie 180gr draait voelt men de onverwarmde vakken.
Tip een klokthermostaat zou zoveel...

Snelle reactie van het bedrijf ivm beantwoorden mails

Klokthermostaat aanbieden

Tuinstra

Snel geleverd . Test is goed

Heb hier niets voor om in te vullen.

Michel Dumont

Van de zomer aangeschaft dus nog niet vaak gebruikt. Levering snel en met duidelijke beschrijving. Plaatsen was makkelijk en de eerste testen waren goed. De vloer is snel warm.