Goed en snel

Advies al voor ik iets gekocht had,

Snelle levering, de vloerverwarming is nog niet gelegd dus kan daar weinig over zeggen

W de Jonge

Zeer positief. Had thermostaat nodig ter vervanging van oude thermostaat. Vooraf vragen gesteld en kreeg duidelijk antwoord.
Thermostaat besteld en achteraf ook vragen gesteld die duidelijk...
Thermostaat besteld en achteraf ook vragen gesteld die duidelijk beantwoord werden.

Eerlijk en verstand van zaken.

J. Stigt C.A.P.

Heel goed

duidelijk in de communicatie en een overzichtelijke internet site

volgens mij werk ales naar behoren

Vooral het beantwoorden van mijn vragen door Rob voor de aankoop van de vloerverwarming en intelligente thermostaat maakte veel indruk. Nagenoeg direct ontving ik reacties en vooral een zeer to... Vooral het beantwoorden van mijn vragen door Rob voor de aankoop van de vloerverwarming en intelligente thermostaat maakte veel indruk. Nagenoeg direct ontving ik reacties en vooral een zeer to the point antwoord. Verder werden de producten accuraat en prima verpakt geleverd. Pluim!

Klantenservice, en het product werkt naar tevredenheid.

alleen zou de gebruiksaanwijzing van de Warmup duidelijker kunnen. Toelichting op de website over de opties voor een ondervloer en de onderbouwing voor keuze van de muur thermostaat kan wellicht... alleen zou de gebruiksaanwijzing van de Warmup duidelijker kunnen. Toelichting op de website over de opties voor een ondervloer en de onderbouwing voor keuze van de muur thermostaat kan wellicht uitgebreider.

Snel ontvangen en goed verpakt

Snel verzonden

Niets meer aan doen behalve de isolatie zou ook in 30m/m
verkrijgbaar moeten zijn

Duidelijk en informatief. Goede kwaliteit en prijs.

Zie hier boven.

Bezorging kan beter. Informatie van de bezorger, is laat inzichtelijk. Dan heeft post.nl het beter voor elkaar.

Peter Boers

Heldere communicatie en het werd snel en goed geleverd.

mooi product dat eenvoudig zelf is aan te leggen zonder snijden.

Het was goed en ecologisch samen verpakt met een andere bestelling. Complimenten.

Op tijd volgens afspraak geleverd

Alle gebruiksaanwijzing in het nl