Mireille Sauvant

Heel snelle reactie op mijn vragen per internet, duidelijke informatie. Snelle levering. Alles prima!

Snelle reactie op mijn vragen ook 's avonds laat!

Henk J Vries

Snelle levering.

Klant vriendelijk.

Wij hebben de vraag gesteld of er een ondervloer met isolerende folie , bij geleverd werd, dat was niet het geval.
Toch raad ik aan om een folie van goede kwaliteit bij te leveren, nu moet...
Toch raad ik aan om een folie van goede kwaliteit bij te leveren, nu moet elk maar zien wat hij er onder doet.

Ferdinand Paulus

Ik ben zeer tevreden met Thermo Lamina, mijn land stond niet op de lijst, maar met een email naar hun werd er al snel een oplossing voor gevonden, en het land toegevoegd.

Zeer goed bereikbaar via email en zoeken snel een oplossing voor al je vragen

schokkenbroek

Snelle afhandeling van de bestelling.

goede aftersales en alles naar volle tevredenheid opgelost .

al tot twee keer toe een terugbelverzoek gedaan
met een aantal vragen , tot op heden nog geen belletje gehad
inmiddels contact gehad, en alles keurig en naar volle tevredenheid...
al tot twee keer toe een terugbelverzoek gedaan
met een aantal vragen , tot op heden nog geen belletje gehad
inmiddels contact gehad, en alles keurig en naar volle tevredenheid opgelost.
daarvoor een dikke duim.
mischien nog een kleine toevoeging voor de site om de ondervloeren ook te verkopen zodat je een compleet pakket kunt kopen

L.W. Geleijnse

Bestelling netjes afgehandeld, wel dagje vertraging bij levering

Levert goed product

Er wordt geadviseerd om warmtedoorlatende folie te gebruiken maar er wordt nergens vermeld wat voor soort dat dan is. Staat ook niet bij de folie die ze zelf verkopen.

Dorcas Bprgers

Erg goede service!
Erg goede service!
Om te zorgen dat ik de bestelling op tijd kreeg, hebben ze meer malen contact met me gezocht om het bezorgadres aan te laten passen. Een heel fijne proactieve aanpak, zo werd onze verbouw-planning niet onnodig vertraagd.

De bezorgtijd melding genoemd op de website klopte perfect!
Erg vriendelijk.
Prijs-kwaliteit verhouding.

Peter Siebeling

Goed en overzichtelijke Website, met een snelle afwerking van het bestelde artikel

Hilbert Vuur

Kan iemand mij vertellen of die misschien problemen heeft gehad met het warmte folie
Bij mij is het al 3 keer doorgebrand
Hilbert Vuur 0611882800

Gabe

Website was duidelijk en de bezorging prima! Product voldoet boven verwachting. Ik raad het aan. Ervaring met klantenservice heb ik nog niet.

Goede informatie en goede prijs.

Betalen met creditcard zou geen extra geld mogen kosten krachtens PSD2

HA Commeren

Duidelijke en overzichtelijke website, bestelling en levering verloopt soepel en snel.

het product is ideaal voor vloer renovatie waar niet in de vloer gefreesd kan of mag worden en waar de deuren en dorpels laag aan de grond zitten, in mijn geval zat een verwarmingsradiator in de weg... het product is ideaal voor vloer renovatie waar niet in de vloer gefreesd kan of mag worden en waar de deuren en dorpels laag aan de grond zitten, in mijn geval zat een verwarmingsradiator in de weg in een te klein gebouwde hal, met deze dunne folie verwarming heb ik warmte en ruimte in deze hal gecreeerd.

de aansluitdraden zitten aan beide hoeken van de korte foliezijde dit is wat lastiger naar èèn aansluitpunt te brengen.