9.5/10
9.5/10

Jurry

Snelle levering, juiste informatie en perfecte communicatie bij vragen.

Mooie prijs, goede service.

Blatter

Keurig op tijd, en netjes geleverd.

Gratis thermostaat was een leuk extraatje!

J. Hekkert

Geweldige service. Ook het meedenken bij technisch ingewikkelde zaken is onnavolgbaar.

Meedenken met de klant

J. van der Linden

Ik was op zoek naar een klokthermostaat en via de site van ThermoLamina kon ik deze snel vinden, met alle benodigde informatie.

Snelle levering en hetzelfde product goedkoper dan andere winkels

Bouwbedrijf de Graaf

Al jaren prettige samenwerking, correcte afhandeling bij evt problemen

Schapendonk

Zonder al te veel kennis over vloerverwarming heb ik via Thermolamina een systeem aangeschaft. De toelichting op de Website is helder. Na de bestelling is het product snel geleverd.

Helderheid website en snelheid leveren.

S.J.Schouwstra

Via Internet en de site van Jumpax ondervloeren kwam ik op het spoor van Thermo Lamina.
Alle vragen die ik had m.b.t. de ondervloer en de temperatuurregeling (incl vloersensor) werden...

zie boven

nee

Ed Heijbsdijk

Snelle correcte levering .

Niet duur vergleken met andere systemen

Informatie maten kan beter rol voor 7-11 meter is aan de krappe kant ,op de doos staat ook voor 8 vierkante meter .

ammerlaan

Erg fijn klantvriendelijk bedrijf. Pakket wordt erg snel verstuurd. Erg jammer dat de post niet dezelfde snelheid heeft. De track en trace code gaf een goede tijdsplanning weer. Alleen was de...

Heel makkelijk zelf te doen

Reactie ThermoLamina.nl:

Beste,

Vervelend om te horen dat PostNL het pakket niet op het aangegeven tijdstip heeft bezorgd. Wij zullen uw advies meenemen.

Roland Hol

Snelle levering en degelijk ingepakt. Degelijke apparatuur. Helemaal top! Thanks.
Met vriendelijke groet Ro

Ja, bij thermolamina zijn de prijzen gewoon het laagst. Informatie over het product is duidelijk. Snelle levering.