Ed Heijbsdijk

Snelle correcte levering .

Niet duur vergleken met andere systemen

Informatie maten kan beter rol voor 7-11 meter is aan de krappe kant ,op de doos staat ook voor 8 vierkante meter .

ammerlaan

Erg fijn klantvriendelijk bedrijf. Pakket wordt erg snel verstuurd. Erg jammer dat de post niet dezelfde snelheid heeft. De track en trace code gaf een goede tijdsplanning weer. Alleen was de...

Heel makkelijk zelf te doen

Reactie ThermoLamina.nl:

Beste,

Vervelend om te horen dat PostNL het pakket niet op het aangegeven tijdstip heeft bezorgd. Wij zullen uw advies meenemen.

Roland Hol

Snelle levering en degelijk ingepakt. Degelijke apparatuur. Helemaal top! Thanks.
Met vriendelijke groet Ro

Ja, bij thermolamina zijn de prijzen gewoon het laagst. Informatie over het product is duidelijk. Snelle levering.

Jan Berends

Snelle levering na bestelling.

Niks bijzonders.

Duidelijker schriftelijke informatie over leggen enz.

Keulemans

Snelle en juiste respons op vraag of thermostaat bruikbaar is als vervanging van oude. Snelle levering

B&B De Stapper

Via internet de mogelijkheden gevonden en zo duidelijk omschreven en uitgelegd dat ik niet verder hoefde te zoeken.

mooie dunne folie en makkelijk te leggen

timerfunctie in de thermostaat

Na een hele snelle en perfecte levering in juni, is de folieverwarming pas in augustus naar volle tevredenheid gemonteerd.
Plaatsing en montage ging op rolletjes, heel eenvoudig.
Na een...

Het zou mijn inziens prettig zijn , wanneer er nog eens een totale lengte, per folie vermeld zou worden,
En tevens ook de lengte+ dikte v/d aansluitdraden.

Zie boven.

BG te E.

Goed product en super snelle levering; zeer eenvoudig te leggen en aan te sluiten. De babykamer heeft een heerlijke constante temperatuur

Ze doen wat ze zeggen

geen verbeterpunten

M. Koreman

Zeer makkelijk product en snelle service

Wim Bastiaansen

Prima informatie gekregen en product werkt heel goed.

Wij hebben de folie vloerverwarming in onze ( zelfbouw) camper gelegd en wij vinden het een groot succes. Vooral omdat wij heel het jaar van onze camper gebruik maken. Nooit meer koude voeten s'nachts geen gaskachel aan.

Geen.