9.5/10
9.5/10

R. de Jonge

Snelle correcte afhandeling van de order. Nog ook niet eerder een pakket ontvangen dat zo met zorg was ingepakt!

Prijs en levering uitstekend

Dit betreft dan niet het bedrijf als wel het product. De bijbehorende gebruiksaanwijzing kan (veel) beter.

b vd oord

Hele snelle bezorging terwijl het al laat was en laagste prijs.

Snelle levering.

De verpakking kan beter. Meer informatie over het bedrijf op de website.

PK

Uitstekend, goed inhoudelijk advies.

Goed advies op een vraag.

Zou het niet weten.

Gertjan

Zeer snelle levering .Prima kwaliteit voor zeer scherpe prijs!

Overzichtelijke site met duidelijke productinformatie

JH Smith

In de handleiding, ook de Instructie van de nieuwste meegelevede thermostaat opnemen!

Reactie ThermoLamina.nl:

De review verbaast ons een beetje vanwege de lage cijfers voor de reactiesnelheid, info over het verloop van de zending en de after sales.
De order is bij ons binnen gekomen op 25 januari 2018 om 10u58. De order is verwerkt om 11u32. Voor zover we kunnen nagaan is toen op het zelfde moment een track&tracecode gestuurd naar de klant. Kort in de namiddag is de zending opgehaald en de volgende dag is deze uitgeleverd. We begrijpen niet goed hoe we hier nog sneller hadden moeten en kunnen reageren. Het staat iedereen natuurlijk vrij om een mening te hebben over onze service, graag zelfs, want zo kunnen we deze beter monitoren en verbeteren, maar men moet ook fair blijven: sneller dan snel kan niemand.
Wat de after sale betreft, indien er zich een probleem voordoet met een zending dan zal zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht worden. Indien alles naar wens verloopt dan zal de klant met rust gelaten worden. We respecteren ieders recht op privacy en zullen dus nooit zonder reden ongevraagd klanten benaderen.

Wat betreft het aangegeven verbeterpunt, de handleiding is gebaseerd op de standaard levering, dus met standaard thermostaat. Indien een ander type besteld wordt dan wordt, indien nodig, samen met de gekozen thermostaat apart een handleiding toegevoegd.
Naar aanleiding van deze opmerking zullen we kijken hoe we onze service op dit vlak nog beter kunnen maken. Bedankt voor de tip!

Eddy
Klantenservice thermolamina.nl

Jaap Schepers

Hele snelle levering van uw kant maar helaas niet van post nl die kwamen een dag later. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Producten zijn goed te vinden met de uitgebreide uitleg, dit alles is in een paar klikken te bestellen en te betalen

PrimeBridge

Snelle levering, net product

Snelle levering, duidelijke Nederlandse gebruiksaanwijzing

Yvonne Wattez

Snelle levering en goed product

Duidelijke handleidingen

Er zitten nu 3 handleidingen in het pakket: een voor de thermostaat, 1 voor de vloerverwarming en een algemene. Veel tekst komt overeen en ze zouden samengevoegd kunnen worden. Dit scheelt lezen.

L Zuidema

Vooraf duidelijke antwoorden op mijn vragen. Bestelling zeer vlot ontvangen. Binnenkort plaatsen, dit zal mbv de goede gebruiksaanwijzing en het filmpje geen probleem zijn!

B. Wichers

Zeer snelle en juiste levering van de bestelde vloerverwarming.

Uitgebreide, goede informatie wat betreft de verwerking van het product zowel op de website als op papier bij het bestelde product