Yvonne Wattez

Snelle levering en goed product

Duidelijke handleidingen

Er zitten nu 3 handleidingen in het pakket: een voor de thermostaat, 1 voor de vloerverwarming en een algemene. Veel tekst komt overeen en ze zouden samengevoegd kunnen worden. Dit scheelt lezen.

L Zuidema

Vooraf duidelijke antwoorden op mijn vragen. Bestelling zeer vlot ontvangen. Binnenkort plaatsen, dit zal mbv de goede gebruiksaanwijzing en het filmpje geen probleem zijn!

B. Wichers

Zeer snelle en juiste levering van de bestelde vloerverwarming.

Uitgebreide, goede informatie wat betreft de verwerking van het product zowel op de website als op papier bij het bestelde product

Jurry

Snelle levering, juiste informatie en perfecte communicatie bij vragen.

Mooie prijs, goede service.

Blatter

Keurig op tijd, en netjes geleverd.

Gratis thermostaat was een leuk extraatje!

J. Hekkert

Geweldige service. Ook het meedenken bij technisch ingewikkelde zaken is onnavolgbaar.

Meedenken met de klant

J. van der Linden

Ik was op zoek naar een klokthermostaat en via de site van ThermoLamina kon ik deze snel vinden, met alle benodigde informatie.

Snelle levering en hetzelfde product goedkoper dan andere winkels

Bouwbedrijf de Graaf

Al jaren prettige samenwerking, correcte afhandeling bij evt problemen

Schapendonk

Zonder al te veel kennis over vloerverwarming heb ik via Thermolamina een systeem aangeschaft. De toelichting op de Website is helder. Na de bestelling is het product snel geleverd.

Helderheid website en snelheid leveren.

S.J.Schouwstra

Via Internet en de site van Jumpax ondervloeren kwam ik op het spoor van Thermo Lamina.
Alle vragen die ik had m.b.t. de ondervloer en de temperatuurregeling (incl vloersensor) werden...

zie boven

nee