Fijne website, we konden snel vinden wat we nodig hadden. Dit is voor ons geen dagelijkse kost, maar mochten we nog eens zoiets nodig hebben, dan zeker hier.

Corine van der Veer

Snel en goed

Snelheid van levering, nuttig gadget erbij

Gerrit van Riessen

Na advies te hebben gevraagd over elektrische vloerverwarming heb ik een geweldig advies gekregen via mail. Door het goede advies heb ik een combi elektrische vloerverwarming besteld en die was... Na advies te hebben gevraagd over elektrische vloerverwarming heb ik een geweldig advies gekregen via mail. Door het goede advies heb ik een combi elektrische vloerverwarming besteld en die was binnen 2 dagen in huis.

Heel goed verpakt met een extra sticker erop met BREEKBAAR, duidelijke gebruiksaanwijzing en installatievoorschriften. Goed gedaan!!!

Geen. Ga zo door!

Tanja

Goede aanbieding, snelle levering en netjes geleverd.

Duidelijke site en goede aanbieding

Duidelijkheid tot de actie

Arthur

Prima ervaring met dit bedrijf! Snelle levering en zeer behulpzame klantenservice.

Klantenservice, snelle levering, goed geprijsd

Tim Nibbeling

Zeer goed

Snelle levering. Goede communicatie en scherpe prijs

Duidelijker vermelden welke thermostaat er gekozen is. In een dropdown menu zag ik verschillende thermostaten staan met exotische namen, maar een afbeelding erbij van de op dat moment gekozen... Duidelijker vermelden welke thermostaat er gekozen is. In een dropdown menu zag ik verschillende thermostaten staan met exotische namen, maar een afbeelding erbij van de op dat moment gekozen thermostaat was handig geweest

Stefan den Boer

Snelle bezorgt

Werd snel geholpen met mijn vragen.

Contact klantenservice

Snelle reactie, met duidelijke informatie en helder antwoord op de vragen

D. Stavinga

Goede kwaliteit en service

Gelijk antwoord via de mail als je een vraag hebt

Had de bestelling naar een afhaalpunt gezet, maar werd toch thuis bezorgd

Reactie Thermolamina.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor uw review. We hebben het probleem met het afhaalpunt even nagekeken en het blijkt dat er een probleem bij Myparcel (onderdeel van PostNL) zit, waardoor de labels niet goed worden geprint zonder afhaalpunt. Dus heel hartelijk bedankt voor het doorgeven, we zullen dit probleem aankaarten zodat dit hopelijk in de toekomst niet meer gebeurt.
Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Rob
Klantenservice thermolamina.nl

David

Zeer goede ervaring. Snelle en correcte levering en goede prijzen

Scherpe prijzen en goede service

Naam is wat lastig te onthouden en logo kan iets moderner.