John Addink

Snelle levering, product in orde

Het product werd snel geleverd.

Uitgebreidere beschrijving van producten toevoegen.

Jaap van der Jagt

De nieuwe thermostaat voor onze electrische vloerverwarming in de badkamer kon ik voordelig kopen bij ThermoLamina. De levertijd was gelukkig kort. Prima! Snel de thermostaat gemonteerd en alles... De nieuwe thermostaat voor onze electrische vloerverwarming in de badkamer kon ik voordelig kopen bij ThermoLamina. De levertijd was gelukkig kort. Prima! Snel de thermostaat gemonteerd en alles werkt weer. Kan dit bedrijf aanbevelen!

paul verschuur

Vloerverwarming thermistaat blijf maar klik geluiden maken. Effe gegoogled en op uw website uitgekomen. Nieuwe inteligent control aangeklikt en besteld. Snelle afhandeling en levering. Oude eruit... Vloerverwarming thermistaat blijf maar klik geluiden maken. Effe gegoogled en op uw website uitgekomen. Nieuwe inteligent control aangeklikt en besteld. Snelle afhandeling en levering. Oude eruit grschroefd. Alle aansluitingen een voor een over geschroefd en Tsjaka!. We hebben weer warme voetjes in de badkamer.

Duidelijke website.
Gratis verzenden

Cees Hagens

Alles snel en compleet verzonden, goede beschrijving en werk voortreffelijk

Goed product en snelle levering en telefonisch goed berijkbaar.

J.T. Oogjen

Alles zeer duidelijk

Weet niet

EWG Verweij

Product was goed geprijsd, levering ietwat vertraagd.

Fijn dat mij thermostaat nog leverbaar was, is uit het programma bij de leverancier.

F. Stift

Producten goed te vinden en te bestellen.
Levering prima en snel ook nog.

Goede beschrijvingen en te vinden

Abelius

!

Aanbieden van goed isolerende ondervloer. Dit is nl. moeilijk te vinden.

Mireille Sauvant

Heel snelle reactie op mijn vragen per internet, duidelijke informatie. Snelle levering. Alles prima!

Snelle reactie op mijn vragen ook 's avonds laat!

Henk J Vries

Snelle levering.

Klant vriendelijk.

Wij hebben de vraag gesteld of er een ondervloer met isolerende folie , bij geleverd werd, dat was niet het geval.
Toch raad ik aan om een folie van goede kwaliteit bij te leveren, nu moet...
Toch raad ik aan om een folie van goede kwaliteit bij te leveren, nu moet elk maar zien wat hij er onder doet.