René de Groot

Prima contact.2 besteld 2 ontvangen echter in 2 etappes maar prima hersteld ?

duidelijke website

Ik mistte, of ik kon het niet vinden, de vermogens per keuze en /of per m3 kamer

TX

Zeer goede service en kwaliteit. In eerste instantie leek de thermostaat niet te werken, waarna binnen 24 uur er een nieuwe geleverd werd. Toen ook die niet leek te werken werd ik gelijk gemaild,... Zeer goede service en kwaliteit. In eerste instantie leek de thermostaat niet te werken, waarna binnen 24 uur er een nieuwe geleverd werd. Toen ook die niet leek te werken werd ik gelijk gemaild, gebeld en een oplossing mee bedacht. Achteraf lag het probleem bij ons / aan een verkeerde aansluiting. Kwaliteit, Top Service en klantvriendelijk!

Zeer goede service

Fam. Volborth

Snelle levering en goed product

Alleen vloerverwarming pakket gekocht, was precies wat op de site beloofd werd

eenvoudig en leuke prijs

P. Alblas

Makkelijk via internet te bestellen

Leo

Diverse betaalmethoden

Vriendelijk en meedenkend

Frank Rombout

Mijn ervaring is, dat er een web- site is waarin alles duidelijk is uitgelegd. Daarom heb ik bij dit bedrijf mijn aankoop gedaan en de snelle levering.

Zie hierboven. Maar ook dat er contact kan zijn met een Nederlandse leverancier.

Een Nederlandse beschrijving bij de thermostaat miste ik, maar ook hier via de web- site kwam ik eruit. Hier stond hij erop.

Keijzer

Iets besteld on line

Leveren snel

Riemer Vroom

Kende het bedrijf totaal niet maar prima geholpen bij de keuze voor vloerverwarming in de badkamer.

Persoonlijke benadering bij aanvraag offerte

Vindbaarheid van het product.