Eveleens

Heel erg goed

Snel en vriendelijk geholpen

Reactie ThePhoneLab:

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring en de mooie review :-)

Henk

Super goede en professioneel geholpen

Toelichting

Fijn dat je een afspraak kan maken online, zodat je zeker bent van een snelle reparatie, zodat je dezelfde dag weer online bent. Ziet er allemaal professioneel en kundig uit. Ben goed geholpen! 1... Fijn dat je een afspraak kan maken online, zodat je zeker bent van een snelle reparatie, zodat je dezelfde dag weer online bent. Ziet er allemaal professioneel en kundig uit. Ben goed geholpen! 1 tip: zorg via reserveren aan de voorkant (via de site) ervoor dat je kan kiezen voor origineel of merkloze vervanging (ik heb die keuze niet gehad in de winkel).

Reactie ThePhoneLab:

Hey Henk, wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze service. We doen het graag :)

Adriaan

Top

Toelichting

Snelle en goede service en geholpen door een zeer vriendelijke Phonelabber

Hoi Adriaan, dankjewel voor de mooie review (:

Wim de Rooij

Snel een afspraak kunnen maken voor het vervangen van de accu in mijn laptop. Reparatietijd volgens de website 2-3 uur, maar binnen een uur al klaar. Vriendelijk geholpen en bij een volgend probleem... Snel een afspraak kunnen maken voor het vervangen van de accu in mijn laptop. Reparatietijd volgens de website 2-3 uur, maar binnen een uur al klaar. Vriendelijk geholpen en bij een volgend probleem zal ik zeker weer contact opnemen.

Reactie ThePhoneLab:

Hey Wim, wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening; we doen het uiteraard graag! :)

Koc

Prima !

Altijd goede service

Reactie ThePhoneLab:

Dankjewel voor het delen van je ervaring :-)

Rousseau

Fantastisch.

Toelichting

Lieve medewerker. Klaar voor mij zonder afspraak. Duidelijk i de uitleg

Thanks Rousseau! :)

Wim

Top

Toelichting

Duidelijke en vriendelijke uitleg over de reparatie. Snelle service. Kan niet beter.

Reactie ThePhoneLab:

Hoi Wim, bedankt voor het delen van je ervaring en de mooie review :)

Hayet ass

Heb gisteren mijn iPhone 12 laten maken
Zeer vriendelijk meneer en vakkundig
Ben snel en goed geholpen.

Reactie ThePhoneLab:

Dankjewel voor het delen van je ervaring en de mooie ervaring!

H.C. Meurs

Telefoon vlot en netjes gerepareerd.

Reactie ThePhoneLab:

Dankjewel voor het delen van de mooie review :)

Marko

Top service! Vakkundige medewerkers!

Reactie ThePhoneLab:

Hoi Marko, dankjewel voor het delen van de mooie review :-)