FrQ

Wederom 100% goed

Toelichting

Goede hulp, vriendelijk&beleefd,op tijd klus geklaard

van der Meer

Superservice!

Toelichting

Ik kon aan het eind van de dag toch nog mijn scherm laten vervangen en ze bleven daar zelfs iets langer voor open! Top service!

Headquarters

Perfect

Toelichting

Goede service, snel geholpen. Vriendelijk personeel.

Mar

Snelle en vriendelijke reparatie

Locatie Transformatorweg, Amsterdam

Theo

Zeer professioneel
Weet wat ze doen en ik was blij dat ik eerst gebeld had en kreeg goed advies, anders was ik veel geld kwijt geweest .

Frans Verlaat

Positief, maar reparatie iPad lukte pas na enkele dagen omdat er een verkeerd scherm op voorraad bleek te zijn.
Eerst zou de iPad dezelfde dag klaar zijn, daarna de volgende dag maar was het juiste scherm nog niet binnen en tenslotte pas na het weekend de gerepareerde iPad op kunnen halen.

Toelichting

Helaas heb ik enkele uren voor niks gewacht (met de auto in een dure parkeergarage) omdat men er vrij laat achter kwam dat niet het juiste scherm op voorraad was.

Tilly

Telefoon ziet er goed uit, alleen moest ik 20 minuutjes langer wachter toen ik aankwam. voor de rest hele vriendelijke mensen en heel hulpzaam