Martijn

Slecht

Toelichting

Zou gebeld/gemaild worden maar niet gebeurd. Aangezien het werktelefoon was enige haast. Nu moest ik zelf via HQ nummer er achteraan en achter komen dat telefoon niet te repareren was.

Beste Martijn,
Beste Martijn,
Naar aanleiding van je review komen we graag met je in contact om de situatie te bespreken en tot een goede oplossing te komen. We vinden het erg vervelend dat de communicatie niet naar wens is verlopen en dit nemen we uiteraard mee als feedback.
We hopen dat je omtrent deze situatie nog eens contact opneemt met de betreffende winkel via 020 223 60 38. We doen er graag alles aan om jouw ervaring bij ThePhoneLab om kunnen zetten naar een positieve ervaring.
ThePhoneLab

CM van den Bos

Kwam zomaar binnenlopen met een niet werkende Iphone7 en werd direct geholpen. Vriendelijke benadering. Snelle oplossing van het probleem. Iphone werkt weer perfect. Kosten vielen mee. Moesten even... Kwam zomaar binnenlopen met een niet werkende Iphone7 en werd direct geholpen. Vriendelijke benadering. Snelle oplossing van het probleem. Iphone werkt weer perfect. Kosten vielen mee. Moesten even wachten op de reparatie.

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het delen van jouw ervaring met onze service CM. We waarderen je review enorm en zijn blij om te lezen dat je tevreden bent.

Nour

Altijd goed en duidelijke uitleg

Vriendelijk & behulpzaam personeel

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor je review Nour! We zijn erg blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze service. Indien nodig, staan we graag weer voor je klaar!

Sule

Super snelle reparatie uitgevoerd door een vriendelijke en klantgerichte persoon. Had niet eens een afspraak maar ben meteen geholpen. Top bedrijf!!!

Reactie ThePhoneLab:

Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en bedankt voor het delen van jouw ervaring bij ThePhoneLab Sule!

wassenberg afp

Top

tgv service

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor je review! Goed om te zien dat je tevreden bent.

Debbie van Bruggen Grafisch Vormgeven

Uitstekende service/kwaliteit verhouding.

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor je review Debbie! We zijn erg blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze service. Indien nodig, staan we graag weer voor je klaar!

Joost de Ridder

Klasse!

Toelichting

Nadat jullie een impuls naar het moederboard stuurde ontwaakte mn iPad weer. Kosten €0,0. Keurig!
Nogmaals dank!

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het delen van jouw ervaring met onze service Joost. We waarderen je review enorm en zijn blij om te lezen dat je tevreden bent.

Jan bloemendal

Goed en snel

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor je review Jan! Goed om te zien dat je tevreden bent.

Willem

Vlotte service/doen wat ze beloven!

Reactie ThePhoneLab:

Goed om te horen dat je tevreden bent en bedankt voor je lovende review Willem!

Sietske

Geweldig! Erg snel klaar en mijn telefoon is weer vanouds

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor je review Sietske! We zijn erg blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze service. Indien nodig, staan we graag weer voor je klaar!